Buddy Zip 2000

BartSchumacher

Well-Known Member
Geachte Lezers.

Ik heb vandaag even een versterker gekocht, en boksen voor een soundboard. De diameter van die boxen zijn 13cm. en het zijn er 2 nu is mijn vraag weet iemand de afmetingen van de buddy van een zip 2000?

Zo ja zou je dit even kunnen melden, zodat ik zeker weet of het soundboard er in past.

Bijvoorbaad dank, Bart Schumacher
 
Advertisement - register to remove this

Dat is toch vrij logisch :p dus ik veronderstel dat hij geen zip 2000 heeft.
aangezien jij er wel een hebt (en ik niet) zou je hem de maten gewoon kunnen geven :p.
Ik zou het wel willen maar ik heb geen zip 2000 ;)

:W
 
Hij heeft ze al gekocht staat er, en hij wil weten of het erin past.
Als je toch geen Zip hebt waarom zou je dat dan willen weten, omdat je eerst je soundboard koopt en dan pas je Zippie?
Dus gewoon passen en meten.

In mijn Zip heb ik een soundboard gehad met een Marqant versterker en twee 10 cm boxen van Pioneer.
Dit paste makkelijk.
Had nog aardig wat ruimte over, dus die 13 cm moeten zowieso kwa breedte passen.
Maar hetgeen dat belangrijker is, is de diepte die je boxen nodig hebben.
Want je hebt in een Zip buddy zo bult zitten.
Ik heb toen een stuk traanplaat in mijn buddy gemaakt, zodat je die deksel weg kon halen en er toch geen vuil in je buddybak kwam.
Want mij boxen waren te lang als je ze gelijk naast elkaar wou hebben, ik moest ze anders aan het uiteinde plaatsen, maar dan ging me buddy niet meer dicht als ik me zadel op ze laagste stand had staan.
Dus deze moest ik ook weer omhoog zetten.
 
Back
Top