This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

buddy inhoud sf

Status
Not open for further replies.

ADB-CIF

WEGMISBRUIKER SF2LC
weet iemand mischien toevallig hoeveel inhoud een buddy van een sf2 heeft? in liters graag of andere maat mag ook.
ik wil liever niet kijken hoeveel cola flessen met water er in gaan.8P
ken het antwoord nergens vinden

nee er komt een subwoofer in maar de bekisting van een sub heeft een bepaald vormaat nodig en als ik weet hoeveel liter de buddy is dan ken ik kijken welke sub het meest geschikt is of dat er een extra schot in moet.

ja sorry ben een audio freak die er veel van weet duzz doe het liever anders om.
maar er is nergens te vinden wat de standaard waarden zijn?
niemand die het ooit is heeft uitgezocht?

je heb niks aan liters met zo een vorm, een buddy is rond achtig en als jij een kubus/recht hoekige sub hebt dan kan je wel leuk liters meten mja o dan je sub en delen te maken zodat het past qua liters??

beter luister je even wat er gezegt wordt meet de diepte lengte en hoogt even????? of is dat nou zo moeilijk dan was je nu allang klaar geweest...

jij wilt dus de liters uitrekenen voor de subwoofer?

gewoon buddy eruit en vullen met water oid?

Haha ja makkelijkste is idd water erin gieten.

Denk dat je al gauw op de 20 liter komt...

je heb niks aan liters met zo een vorm, een buddy is rond achtig en als jij een kubus/recht hoekige sub hebt dan kan je wel leuk liters meten mja o dan je sub en delen te maken zodat het past qua liters??

Hij wil wss. van de buddy zelf de woofer maken. Niet een woofer in de buddy.

ja sorry ben een audio freak die er veel van weet duzz doe het liever anders om.
maar er is nergens te vinden wat de standaard waarden zijn?
niemand die het ooit is heeft uitgezocht?
Een audiofiel zou geen subwoofer in zijn buddy maken, aangezien dit gewoon voor geen meter klinkt. 1. Buddy heeft veel te weinig inhoud, + een SF heeft nog eens een vaage vorm ook; 2. Een subwoofer doet de tonen tot zon 400hz, waar wil je dan het overige gebied mee laten horen?

Ik zou gewoon een paar goede ovale luidsprekers monteren, 2 of 3 weg en het klinkt een stuk mooier.

Juist!! Dat wou ik net ook zeggen

oke je moet me ook ff uitleggen wat een kubus sub is8Pik ken ze alleen met een ronde, ovale of rechte vorm maar een kubus?
en de diepte en hoogte is tog ook eht zelfde?
je bedoeld vast lengte hoogte breedte.

Status
Not open for further replies.