BTC Riva SLS systeem

daan267

New Member
Hallo,
Ik heb een BTC riva met een GY6 blok. De vorige eigenaar heeft er een 80cc op gemonteerd. Nadat ik hem heb gekocht ben ik de scooter even gaan inspecteren. Nu zie ik dat het hele SLS systeem van de GY6 bloot ligt. Geen vacuum slang of iets is aangesloten. Hieronder stuur ik een foto voor meer duidelijkheid. Nu vroeg ik mij af of ik het kan oplossen door dit product te kopen? https://www.josdijkman.nl/klepdeksel-gy6-zonder-sls.html Dit is dus gewoon een deksel zonder SLS. Is het hiermee volledig opgelost en kan het kwaad als er wel SLS op de scooter zit maar dat hij niet is aangesloten of iets dergelijks?

Alles wat ik heb omcirkelt met geel op de foto in de bijlagen is niet aangesloten bij mijn scooter.

Mvg Daan,
 

Attachments

  • sls1.jpg
    sls1.jpg
    110.1 KB · Views: 18
Advertisement - register to remove this

Heb het nog even bekeken. Wat je kan doen is dat rechter ding er compleet verwijderen, door die bouten los te draaien.. Hierbij moet je dan ook dat ijzeren slang ding eraf halen..

Maar als het goed is heeft die 80cc ook geen sls aansluiting.. Dan hoef je op de cilinder niks dicht te maken.. En die linker nippel kan je gewoon afdichten door een plug erin te draaien.. Kan een boutje zijn met een pakkings ring eronder.

Dat is de goedkoopste manier.. En anders die andere klepdeksel kopen is ook een optie uiteraard.
 
Back
Top