Btc riva hoe begrenzen

Styylla

Member
Beste lezer

Wil graag weten wat is het beste manier om me scooter te begrenzen

Ik heb riva brom hij rijd nu 80 km per uur

Ik heb hem graag rond de 60 laten rijden

Is het beter varioring te plaatsen of cdi begrenzer te kopen

Model van scooter ecu
 
Advertisement - register to remove this

Zou je gewoon via de ECU moeten kunnen aanpassen zodat hij maar tot 60km/u door laat en daarna gaat begrenzen.

Dat hij 80 kan, wat heb je eraan?

Vario ring is alleen voor de fijn afstelling.


Stel hij moet 43 km/u lopen kwa snelheid, dan kunnen ze heb op 50/ 52 km per uur op je teller begrenzen via de ECU. En dan voor die paar kilometer extra doen ze een vario ring erin.

Daarom rijd je scooter ook niet direct 70km/u als je de vario ring eruit haalt.
 
Zou je gewoon via de ECU moeten kunnen aanpassen zodat hij maar tot 60km/u door laat en daarna gaat begrenzen.

Dat hij 80 kan, wat heb je eraan?

Vario ring is alleen voor de fijn afstelling.


Stel hij moet 43 km/u lopen kwa snelheid, dan kunnen ze heb op 50/ 52 km per uur op je teller begrenzen via de ECU. En dan voor die paar kilometer extra doen ze een vario ring erin.

Daarom rijd je scooter ook niet direct 70km/u als je de vario ring eruit haalt.
Precies 80 is best een mooie sneller voor injectie.
 
Op 1 okttober van dit jaar reedt deze Riva max 50 en wilde je harder.
Nu rijdt hij ineens 80 en wil je 60kmpu.

Je kunt toch gewoon alles ongedaan maken wat je na 1 oktober versleuteld hebt of zie ik dit verkeert?

Ook zie ik dat je scooter afgelopen zondag nog 51 reed en een nieuwe brom ECU en "groene CDI" geplaatst hebt.....
Beetje vreemd verhaal wat wel wat uitleg behoeft.
 
Last edited:
Ik heb echt geen idee , ik heb die scooter zo gekocht die scooter heb groene cdi en ik heb brom ecu gekocht en geplaats en variaring eruit gehaald op eens rijd die 80 op de teller dus verder weet ik niet hoe dat kan
 
Back
Top