Wail

Member
Hallo allemaal,

Ik heb pasgeleden een Paar delen van mijn scooter gespoten(achterwiel, carterkap en valbeugels). Nadat ik alles weer gemonteerd had na het spuiten had de scooter opeens geen vonk Meer. Ik heb er een nieuwe bougie in gezet zonder resultaat. Daarom een nieuwe bobine en cdi Erin gezet en ook zonder resultaat. Accu heb ik gecontroleerd en is goed. Ook het contactslot is in orde aangezienik deze 1 maand geleden nieuw Erin gezet heb. Hij startte 2 weken terug wel en heeft in de tussen tijd alleen maar stil gestaan op 1 plek. Wat Kan het zijn want ik ben na alles Wat nog redelijk goedkoop is vervangen te hebben ten einde raad.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Vraag die blijft hangen is: wat heb je allemaal los gehad om die carterkap, achterwiel en valbeugels te kunnen spuiten?
Lijkt mij dat je ergens onvoldoende massa hebt, of de stroom via een verkeerde manier door de bedrading/frame loopt
 
Vraag die blijft hangen is: wat heb je allemaal los gehad om die carterkap, achterwiel en valbeugels te kunnen spuiten?
Lijkt mij dat je ergens onvoldoende massa hebt, of de stroom via een verkeerde manier door de bedrading/frame loopt
Er is een massa kabel die ik losgehad heb om het achterwiel eraf te krijgen deze heb ik op de zelfde plek terug gedaan. Ik dacht originele Dat het deze massa was en heb hem daarom toen opnieuw geschuurd en terug gedaan zonder resultaat
 
Back
Top