Btc city slaat niet aan

Jeroen btc city

New Member
Hallo mijn vriendin heeft een scooter.
Merk btc city. Sinds vorige week donderdag ochtend wilde hij niet starten. Ik er naar gekeken vrijdag middag en had hem aan de loop. Na weg geweest te zijn ken later willen proberen te starten niks. Ben er heel het weekend en vandaag mee bezig geweest. Maar niks. Draait wel goed rond electrisch maar slaat niet aan. En ruikt als of hij verzuipt. Kickstart trap je soms door heen. En cilinder trekt geen vacuum als je je vinger op het gaatje van de bougie legt en kickt. Blok dood iemand die me.kan helpen?
 
Advertisement - register to remove this

Heb je wel compressie?
Heb ik nog niet naar gekeken maar volgens mij niet want kickstart gaat soms zwaar maar vaak heel ligt. Ik en me vriendin hebben overlegt en hij gaat naar de scooterzaak. Word mogen opgehaalt
Post automatically merged:

Want krijgt ook helemaal geen vonk. Nieuwe bobine al geprobeert. Nieuwe bougie. Nieuwe cdi. Accu volledig opgeladen.
 
Heb ik nog niet naar gekeken maar volgens mij niet want kickstart gaat soms zwaar maar vaak heel ligt. Ik en me vriendin hebben overlegt en hij gaat naar de scooterzaak. Word mogen opgehaalt
Post automatically merged:

Want krijgt ook helemaal geen vonk. Nieuwe bobine al geprobeert. Nieuwe bougie. Nieuwe cdi. Accu volledig opgeladen.
Onstekingspoelen ff doormeten dus, kijken of de kleppen nog goed gesteld zijn. Als dat allemaal niet werkt ff cilinder eraf mikken en kijken of je zuigerveren en of cilinderwand nog goed zijn.
 
Ben ik toch ff blij dat ik vorige maand toch de juiste keuze had gemaakt om mijn order te annuleren bij F&F Scooters! Had namelijk ook een BTC City Euro4 besteld, maar aangezien het lang ging duren en de klantenservice erg onvriendelijk waren, had ik me order geannuleerd, me geld teruggestord gekregen en van dat geld een mooie Piaggio Zip gekocht bij de brommershop. Ik vertrouwde het al niet. Het blijft wel een B-Merk. Maar mag ik je vragen wat de kilometerstand was en bouwjaar? Wel heel vreemd meteen cilinder en ontsteking kapot!
 
Ben ik toch ff blij dat ik vorige maand toch de juiste keuze had gemaakt om mijn order te annuleren bij F&F Scooters! Had namelijk ook een BTC City Euro4 besteld, maar aangezien het lang ging duren en de klantenservice erg onvriendelijk waren, had ik me order geannuleerd, me geld teruggestord gekregen en van dat geld een mooie Piaggio Zip gekocht bij de brommershop. Ik vertrouwde het al niet. Het blijft wel een B-Merk. Maar mag ik je vragen wat de kilometerstand was en bouwjaar? Wel heel vreemd meteen cilinder en ontsteking kapot!
Ja chinese scooters zijn altijd een gok, ik heb er zelf ook eentje gehad, een senzo. Alleen maar problemen, bij de 3000km was het blok al helemaal aan gort. Direct onder garantie laten maken en zsm verkocht. Toen heeft ie nog gereden tot 7000km waarna hij weer helemaal aan gort was. Waardeloos spul. Maar ik heb wel een maatje die al een goeie 20000km op een senzo heeft gereden zonder al te grote problemen.
Ik heb zelf mijn lesje geleerd, je kan beter een 2de hands a-merk halen dan een nieuw b-merk naar mijn mening.
 
Back
Top