This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

BTB Zip SP 2000

en hoe reageert hij op een dunnere chim
meestal gooit hij het toerental op het eind wat naar beneden en dan kan het best zijn dat hij dan zijn vermogen iets langer vast houd

groetjes arthur
 
en hoe reageert hij op een dunnere chim
meestal gooit hij het toerental op het eind wat naar beneden en dan kan het best zijn dat hij dan zijn vermogen iets langer vast houd

groetjes arthur

Zit een nieuw snaartje in dus die shim kan die goed hebben, pakte al niet super op.
 
Nou Lisse is voorbij. En dus het sprinten is voorbij.
Net nog even mijn snelste tijd gechekt: 7.28 met 0.14 reactie dat had dus gewoon een 7.14 kunnen zijn! Heel sick met 152kg als je het mij vraagt, ben der wel trots op. met 140kg had dit zeker onder de 7 gekunt.

Cil & Uitlaat zijn al weg en de rest zal ook wel langzaam verdwijnen. Ik heb iig een leuk jaar gehad en zal vast nog wel te vinden zijn op de sprint!
 
Maikel! je zip stond er weer mooi bij @ lisse! En die Roost pijp stond hem goed-:-

Jammer dat je stopt, je komt toch nog wel kijken he?
Succes met de verkoop.
 
Maikel! je zip stond er weer mooi bij @ lisse! En die Roost pijp stond hem goed-:-

Jammer dat je stopt, je komt toch nog wel kijken he?
Succes met de verkoop.

Thnx! Ja zeker, het kriebelt al weer om wat te gaan bouwen.. Had gister toch even goed spijt. Maar voorlopig even sprinterloos.