sprintspeed said:ej man waar kom je dan vandaan??.
want ik woon ook bij hoorn/wognum
Als je keer tijd hebt en je woont niet zo ver, wil ik wel is langs komen.
Die neon staat ook zeer goed.
Delano
ik wil die 150 db dan wel eens horen-<VwK>- said:Ok, ik had al zo'n vermoeden dat zulke opmerkingen zouden komen, maar ik heb alles geisoleert met dynamat, zul je wel niet kennen, dit is de beste en duurzaamste isolatie voor je auto.
En het hangt er ook vanaf waar de bass heen gaat.
In een bestelbusje gaat de bass bijvoorbeeld door het hele busje heen.
Bij mij blijft het geluid allemaal binnen, waardoor de "ultime bassweergave vormt"...
Ik wil je evt. wel een demonstratie geven van dit allemaal om je te overtuigen dat dit echt 150 db geeft.
Dit is zoiezo al een van de beste en bekendste merken op het gebied van harde bass.
Het nederlandse record is verschillend, hangt ervan af in welke classe je terecht komt.
Het hangt ervan af hoeveel watt je hebt in welke classe je komt.
De zwaarste klasse's hebben soms wel meer dan 170 db, de lichtste klasse's misschien 150/155.
Degene die me nog niet geloven wil ik graag een demonstratie geven
Deze installatie blijft er waarschijnlijk gewoon inzitten, in mijn echte auto zal de bass wat minder zijn en wil ik zoiezo grotere hebben.
Het zal ook allemaal mooi op zijn plek blijven liggen, want heb er een klasse 3 alarm inzitten
The Fatal said:ik wil die 150 db dan wel eens horen
Las op sys dat je met je vorige instal 135.9 db had.
En nu heb je 2 subs der bij gelegd dus dan moet je je vermogen ook verdubbelen. en dan zou je theoretisch 138.9 db moeten halen..
Want een verdubbeling van het geluid is 3 db meer.
En je speelt al gesloten.
En een yellow top wordt veel meer gebruikt dan een red top btw.
maar 150 db is echt hard!!!!!
College van mij haald dat net met zijn wedstrijd auto. met 4 15 inches in een wand..
En dat is echt hard!!
dus wil jou 150 db wel eens horen.. waar woon je ergens?
maar verder vind het echt een suer cowl project!!!
Netjes gedaan verder!!
ErwinM. said:ik zou zeggen laat er een meting van maken
het maakt mij niet uit of het 120 db of 150 is ik vind het genoeg voor zo klein autotje
veel respect voor je
Speedyrules said:vind het wel geinig maar die vleugel en dat V6 logotje gaat er wel ernstig over ...
Speedyrules said:ik heb er vast over gelezen, maar wat voor blokje zit daar in ? valt daar niets aan te doen qua opvoeren ? ik denk richting kop flowen, grotere brandstoftoevoer (ik veronderstel dat we hier over carburatie bezig wezen ? ) of een aanvaardbaar alternatief ? (ik denk aan een rotax 124 kart / apie RS 125 motor ? )
mss al aan gedacht om je trommels te latne herboren naar 3 gaats zodat er bv aerox velgen op passen ?
mAruHk said:Of een Quad blok ovzo.. 125.. of 250Zou idd wel leuk speelgoed worden dan
Speedyrules said:ik vermoed dat hetzelfde blok in de secma fun xtrem' 500 zit :
dit gekke bakkie zou zo'n 120 moeten halen , is wel met ene échte versnellingsbak , mss wat research doan bij wat er nog verschilt tussen jouw motor en dat van die secma ? ik wéét dat dat nl ook een 2cil 500cc lombardini is ...
of je kan er gwoon een smart motor in rammen