Brommobiel tuning

Status
Not open for further replies.
150db is echt super veel. Een beetje straaljager komt met starten tot de 150db. En je zegt dat je ook nog meer hebt? En dat in dat kleine wagie. Moet dat ding uitelkaar vallen.

Met db contesten worden wel 150+ gehaalt maja das ook gelijk nl record dan.
 
crazybond700 said:
150db is echt super veel. Een beetje straaljager komt met starten tot de 150db. En je zegt dat je ook nog meer hebt? En dat in dat kleine wagie. Moet dat ding uitelkaar vallen.

Met db contesten worden wel 150+ gehaalt maja das ook gelijk nl record dan.

Ok, ik had al zo'n vermoeden dat zulke opmerkingen zouden komen, maar ik heb alles geisoleert met dynamat, zul je wel niet kennen, dit is de beste en duurzaamste isolatie voor je auto.
En het hangt er ook vanaf waar de bass heen gaat.
In een bestelbusje gaat de bass bijvoorbeeld door het hele busje heen.
Bij mij blijft het geluid allemaal binnen, waardoor de "ultime bassweergave vormt"...
Ik wil je evt. wel een demonstratie geven van dit allemaal om je te overtuigen dat dit echt 150 db geeft.
Dit is zoiezo al een van de beste en bekendste merken op het gebied van harde bass.

Het nederlandse record is verschillend, hangt ervan af in welke classe je terecht komt.
Het hangt ervan af hoeveel watt je hebt in welke classe je komt.
De zwaarste klasse's hebben soms wel meer dan 170 db, de lichtste klasse's misschien 150/155.
Degene die me nog niet geloven wil ik graag een demonstratie geven;)

[5th]Tom. said:
Zorg maar dat je ice niet gestolen word.
Gekocht om later in de auto te zetten neem ik aan?

Deze installatie blijft er waarschijnlijk gewoon inzitten, in mijn echte auto zal de bass wat minder zijn en wil ik zoiezo grotere hebben.
Het zal ook allemaal mooi op zijn plek blijven liggen, want heb er een klasse 3 alarm inzitten;)
 
Last edited:
Omg wat een ding Plamuur zal wel snel gaan scheuren op de motorkap en achterbumpertje.En die ice is ook te lijp.Succes ermee
 
De Beunhaas said:
Omg wat een ding Plamuur zal wel snel gaan scheuren op de motorkap en achterbumpertje.En die ice is ook te lijp.Succes ermee

Tot nu toe, en het zit er al een tijdje op is er nog niets gescheurd.
Maar ik het de luchthapper er eerst ook op geplakt met polyestertroep en matjes
Maar als het toch evengoed nog scheurt dan is daar gewoon niets aan te doen.

Hier doen de foto's het gewoon nog hoor;)
 
Ha wat een apparaat zeg:), die achterbumper doet me nu beetje denken aan renault 5 ofzo :P hehe.

die hoeveelheid boxen niet beetje overdreven ziek :P ?
 
Je gebruikt je 45 zo gwoon als kist met die 4 kicker subs:P Ook duur composetje voorin(A)..:p WOrdt je gesponsord?:P:P

Suc6 ermee:)

Greetz Thijs:W
 
-<VwK>- said:
Ok, ik had al zo'n vermoeden dat zulke opmerkingen zouden komen, maar ik heb alles geisoleert met dynamat, zul je wel niet kennen, dit is de beste en duurzaamste isolatie voor je auto.
En het hangt er ook vanaf waar de bass heen gaat.
In een bestelbusje gaat de bass bijvoorbeeld door het hele busje heen.
Bij mij blijft het geluid allemaal binnen, waardoor de "ultime bassweergave vormt"...
Ik wil je evt. wel een demonstratie geven van dit allemaal om je te overtuigen dat dit echt 150 db geeft.
Dit is zoiezo al een van de beste en bekendste merken op het gebied van harde bass.

Het nederlandse record is verschillend, hangt ervan af in welke classe je terecht komt.
Het hangt ervan af hoeveel watt je hebt in welke classe je komt.
De zwaarste klasse's hebben soms wel meer dan 170 db, de lichtste klasse's misschien 150/155.
Degene die me nog niet geloven wil ik graag een demonstratie geven;)



Deze installatie blijft er waarschijnlijk gewoon inzitten, in mijn echte auto zal de bass wat minder zijn en wil ik zoiezo grotere hebben.
Het zal ook allemaal mooi op zijn plek blijven liggen, want heb er een klasse 3 alarm inzitten;)

Met 150DB moet je auto uit met de meetings
Ik geloof je wel,alleen de kisten zijn best klein of lijkt het zo?..
Hoeveel liter heb je?
Maar voor de rest super tof project
Ik ben bezig met Focal subwoofers weet niet of het je wat zegt,maar super dingen iig.
Zal je 2 bovenste subwoofers omdraaie:D
 
dat karretje is gewoon 1 grote rijdende woofer kist :P

Kom je aan op meetings iedereen lacht je uit maar zet wel ff dikke db score neer, hihi.

Lijkt me toch wel tof, maar zorg idd maar dat het niet gejat word :S
 
sprintspeed said:
Met 150DB moet je auto uit met de meetings
Ik geloof je wel,alleen de kisten zijn best klein of lijkt het zo?..
Hoeveel liter heb je?
Maar voor de rest super tof project
Ik ben bezig met Focal subwoofers weet niet of het je wat zegt,maar super dingen iig.
Zal je 2 bovenste subwoofers omdraaie:D

De woofer zijn niet echt mooi andersom vind ik zelf, een andere versie van kicker wel.
Ik krijg volgende week misschien een swift, en daar ga ik dan een nog betere versie van inbouwen.
Als er een meeting hier een beetje in de buurt is wil ik graag komen hoor, al in het alleen maar om te bewijzen...
Als het goed is is hier in Obdam, in de buurt van hoorn/alkmaar een rollerbank meeting ofzo, zoiets hoore ik...
Focal vind ik ook een goed merk, vooral de composetjes vind ik perfect!

RoP#6 said:
wat voor en hoeveel accus liggen erin? ben er benieuwd naar als je werkelijk die 150dB haalt......

Ik heb een red top optima accu voorin liggen.
Zal je wel niet veel zeggen, maar die word door zo'n beetje iedereen gebruikt die een beetje installatie heeft en zijn pittig duur;).
Ik ga nog proberen om een extra dynamo aan te sluiten, maar moet nog kijken of dat wat word, want wil eigenlijk graag nog een extra accu erbij hebben.
 
ej man waar kom je dan vandaan??.:D
want ik woon ook bij hoorn/wognum ;)
Als je keer tijd hebt en je woont niet zo ver, wil ik wel is langs komen.
Die neon staat ook zeer goed.

Delano
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top