Brommersprint Suriname

g_samsonsr

Well-Known Member
hier zal ik enkele pics zetten van de brommersprints hier in Suriname.alvast de aprilia rs sprinetr van Volle(Remy)
 

Attachments

  • IMG_1576.jpg
    IMG_1576.jpg
    505.6 KB · Views: 66
  • IMG_1577.jpg
    IMG_1577.jpg
    541.5 KB · Views: 64
  • IMG_1579.jpg
    IMG_1579.jpg
    424.8 KB · Views: 40
  • IMG_1581.jpg
    IMG_1581.jpg
    642.6 KB · Views: 51
Advertisement - register to remove this

parts op deze 400m sprinter. Parmakit 110cc cilinder met krukas,Mikuni 30mm TMX flatslide carbo,V-force 3 membraan met adapter. MHR onststeking. Gilera 180cc radiateur.,Bosh electrische waterpomp, Metrakit 70cc uitlaat die later vervangen zal worden met een custom biuld 110cc uitlaat.Race cluch met veren. Het frame is zelf gemaakt en tig gelast door hans Yzer in Suriname.Al het draaiwerk is gedaan door Oscar in Suriname.
De trotse eigenaar is Remy (Volle). Hij is ook de rijder . Deze sprinter is voor de openklasse.hij rijd tegen de scooters en alles dat 80cc opgevoert is.De tijd binne de 400m is nog niet bekend maar zal wel goed binnen de 13 sec zijn.
 
Ziet er netjes,uit ! Ben ook benieuwd naar de fotos!
Zijn er eigenlijk veel mensen mee bezig in Suriname?

Grtz
 
Last edited by a moderator:
ik ben geen internet guru en ik zag geen scakelbrommerpagina dusssss. vroeg Remy mij het hier te doen.er zij heel wat racers hier in Suriname.
 
Last edited by a moderator:
Damn boy wat een machine!
Waar precies in Suriname rijd je dan?
Je heb alleen een voorvork dat mss veerd,ik weet hoe de wegen daar zijn en die zijn niet bepaald vlak.
Zet ook eens filmpje hier dan alleen pics ben benieuwd gek.
 
Mooie sprinter! Al wat bekend over het vermogen? Denk trouwens wel dat je baat zal hebben bij een grotere carburateur. Op een 70cc Derbi (voor de sprint) geeft een 34mm al best winst t.o.v. 30 mm :)
 
Back
Top