Brommersprint Genemuiden 2 september 2006

Status
Not open for further replies.

Brommersprint

Well-Known Member
Ladies and People,

Het duurt nog even, maar de datum voor de Brommersprint Genemuiden 2006 is Zaterdag 2 september. Verdere info zal volgen, maar zet hem vast in je agenda!

Groeten uit Genemuiden
Roger en Klaas-Jan
 
Advertisement - register to remove this

:W

hoe zit het met de inschrijvingen ? ook een beperkt aantal deelnemers ? (ik weet niet meer precies hoe het vorige keren was gegaan om eerlijk te zijn)

en is online inschrijven ook mogelijk deze keer ? :)
 
ik kom, genemuide 2005 was geweldig :~
enige nadeel dat de muziek heeel erg hard stond maar dat was zo opgelost :rolleyes: verder was het super
 
Vorig jaar zker de tofste meeting van het jaar :W

Gigantisch lkker weer 8)

Kijk er nu al naar uit...

Inschrijving was vorig jaar: ouwe rijders voorang, daarna mocht de rest zich inschrijven
 
jmmr dat het tegelijk valt met scooterweekend meinerzhagen in duitsland...

weet neit of ik kom, aangezien de regeling dat deelnemers van vorig jaar vorrang hebben :X
 
Persoonlijk vond ik Genemuiden de meest geslaagde sprint van 2005. En dan niet vanwege het eigen resultaat, maar de hele organisatie eromheen.
Gewoon een top meeting.
 
Joël said:
Persoonlijk vond ik Genemuiden de meest geslaagde sprint van 2005. En dan niet vanwege het eigen resultaat, maar de hele organisatie eromheen.
Gewoon een top meeting.

zeker weten een onwijs goed georganiseerde sprint !

voor de mensen die niet mee doen, het is de moeite waard om eventjes te komen kijken :)
 
Probeer er ook weer bij te zijn net als vorig jaar. Hopelijk weer hetzelfde weer als toen :W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top