Brommersprint Genemuiden 2 september 2006

Status
Not open for further replies.
Wil ook wel weer even langs komen droppen na er een jaartje niet geweest te zijn. En hopelijk nog met een rijdende machien ook hehe.
 
Hier gaan we bij zijn dus :W
Heel erg goed georganiseerd hier altijd en lekker goed asfalt en ruimte daar op het industrieterrein. Organisatie, maak er ook dit jaar iets moois van!
 
Paulus said:
ik kom, genemuide 2005 was geweldig :~
enige nadeel dat de muziek heeel erg hard stond maar dat was zo opgelost :rolleyes: verder was het super

Juist, dan hebben we van jullie dus nog een nieuwe kabel te goed?

Muziek volume zal dit jaar zeker worden aangepast, hebben we meer berichten over gehoord. Maar blijf a.u.b. met je poten van de kabels af, maar vraag gewoon ff aan ons of ie zachter kan (dat scheelt ons weer geld)
 
Last edited:
Iedereen krijgt er al weer zin in en dat is als organisatie altijd goed om te horen!

Wat betreft de inschrijving krijgen idd de deelnemers van vorig jaar weer een paar dagen voorsprong. De inschrijving zal ergens medio juni van start gaan maar hier zal binnenkort meer over duidelijk worden op www.brommersprint-genemuiden.nl (site is zwaar toe aan een update).

organisatie gaat er zeker voor het succes van de afgelopen jaren te evenaren en hopen dat jullie er allemaal bij aanwezig zullen zijn. Kan het weer een mooie sprint-dag worden op de Nijverheidsstraat in Genemuiden.

Vriendelijke groeten vanuit de Tapijtstad
 
Brommersprint said:
Iedereen krijgt er al weer zin in en dat is als organisatie altijd goed om te horen!

Wat betreft de inschrijving krijgen idd de deelnemers van vorig jaar weer een paar dagen voorsprong. De inschrijving zal ergens medio juni van start gaan maar hier zal binnenkort meer over duidelijk worden op www.brommersprint-genemuiden.nl (site is zwaar toe aan een update).

organisatie gaat er zeker voor het succes van de afgelopen jaren te evenaren en hopen dat jullie er allemaal bij aanwezig zullen zijn. Kan het weer een mooie sprint-dag worden op de Nijverheidsstraat in Genemuiden.

Vriendelijke groeten vanuit de Tapijtstad

Update: Inschrijving start half JULI en gaat als volgt:

1. Deelnemers 2005 ontvangen per post een schriftelijke uitnodiging met persoonlijk nummer (is dus alleen door diegene te gebruiken en niet te kopiëren) Deze dient teruggestuurd te worden naar Roger Klaver.
2. Vier dagen na het ontvangen van deze brief zal op de vernieuwde website het inschrijfformulier voor iedereen te downloaden en te printen zijn.(deze moet vervolgens ook per post verstuurd worden)
3. Op de site worden de namen vermeld van diegene die ingeschreven staan.

Voor suggesties en opmerkingen staan wij altijd open!

Greetz uit Genemuiden

ps: Let op de website voor het NIEUWE regelement, staan een aantal kleine (gunstige) wijzigingen in voor bijv. de Xtreme Scooter klasse.
 
De mensen die nu al op de site staan bij inschrijvingen? die mogen al zeker mee doen dus?? want dan ben ik er 100% cker weer dit jaar :D
 
Das wel jammer, ik reed vorig jaar op iemand anders zn naam:rolleyes:
Als het teveel gekloot is om in te schrijven ga ik de moeite er niet voor doen.
Netzoals Jubbega en Damwoude verwacht ik dit jaar niet zo'n spectakel alshoewel vorig jaar het zeer geslaagd was..

Beetje genoeg van die brommersprints... mja wie weet kom ik wel ff:p
 
shit, ik ben op vakantie als ik die brief thuis krijg... dus zal ik hem wel te laat opsturen.

goed balen, want ik was er graag bij geweest
 
Joël said:
Persoonlijk vond ik Genemuiden de meest geslaagde sprint van 2005. En dan niet vanwege het eigen resultaat, maar de hele organisatie eromheen.
Gewoon een top meeting.

idd vind ik ook... heb nu ook al m'n hoop gevestigd op deze sprint... aangezien de rest nou niet allemaar zo geweldig verliep :rolleyes:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top