Brommersprint Damwoude 2009

Mooi dagje gehad in Damwoude :)

Puchje 3e geworden automatenklasse met snelste tijd 7.89 en ook meerdere keren onder de 8 gereden.

Sym is 2e in de Extreme geworden, hele dag constant onder de 7 gereden. Snelste tijd was 6,84 met top 128kmh dacht ik (leuk voor een Sym Jet:+)
Ding is ook heel gebleven waar ik vooraf niet zo'n vertrouwen in had.
Winnaar was Jimmy (Sim) wat ik ook wel leuk vind aangezien het blok + frame bij mij vandaan komen :) En ook mooi dat ie nu 1e is terwijl het vorig jaar allemaal erg tegen zat.

Beetje pech gehad met de Rally. Wel als snelste de 1e omloop in gegaan (7,14 dacht ik), toen vloog in de omloop alleen halverwege de run (met een voorsprong van dik 10 meter) de killswitch eraf:X Ik geloof dat Maarten daar wel een beetje ziek van was aangezien hij in gedachten al champagne uit zo'n grote beker aan het drinken was:p

Verder Teus Boers 2e geworden in de 50cc en Stephan keurig netjes 3e in de 70cc.
 
was weer een goeie meeting weer een nieuwe beste tijd gereden maar genemuide gaat het net iets harder me cilinder word lekker bewerkt hahahah
 
Voor mij ook een geslaagde dag namelijk 2de geworden in std. klasse. Moet zeggen dat ik wel een beetje geluk heb gehad. Met een tijd van 7.36 en 0.15 reactie door naar de omloop.Toch wel een mooie tijd voor een combinatie van 140kg.
Was de 8e tijd dus moest tegen de snelste tot dan toe dat was Maarten Post. Tussen heat 2 en omloop nog wat veranderd aan de afstelling kon goed of slecht uitpakken. Maar omdat ik toch niet niet veel kans maakte tegen Maarten de gok maar genomen.De verandering pakte dus slecht uit en liep bij de start al 10 meter achter omdat de scooter niet goed oppakte. Maar Maarten viel halfweg de baan uit en ik was dus door naar omloop 2. Toen moest ik tegen Vasco deze verloor ik. In de pauze afstelling weer terug gezet. Voor 3e of 4e plek tegen oranje sonic deze won ik. De run voor 2e of 3e plek ook gewonnen en dus 2e geworden.

Doel is om op Genemuiden een lage 7.2 te rijden of beter. Binnenkort nog een keer banken bij xsh om nog wat dingen te testen. Ik denk dat er de eerste 30 meter nog wel wat winst valt te pakken topsnelheid is wel ok.
Sbo sprint Hengelo ben ik ook aanwezeg met een dag inschrijving.

f26jp5.jpg
 
Erg nette zip :~ Was @ Jubbega ook zo'n MotoGP Yamaha Replica (ook een zipje), vond ik ook een enorm strak ding :W
 
Klopt kerel kon niet rijden:p

Wij zijn dus 1ste geworden in de xtreme klasse. Was de 2de keer dat me neefje erop reed,jubbega 3de en nu 1ste. Beste tijd tot nutoe 6,7x met snelheid van 127.

Was erg gezellige dag,alles is heel gebleven,dus toppie. Genemuiden maar weer voor een beker. Nog even op zoek naar iets meer vermogen en komt hetr allemaaal wel goed:p
 
Jongen op die replica zip ken ik wel. Zit bij me op school en was nu ook weer regelmatig bij ons.

En @ sandert: dacht dat het niks uitmaakte dat je auto uitbrande :p.
 
En ook bij deze wedstrijd werden de winnaars hartelijk gefeliciteerd door vrouwelijk schoon.
[IR]http://i39.tinypic.com/2nib3mp.jpg[/IR]
 
Back
Top