Brommersprint Damwoude 2009

weet iemand wanneer de foto's van de meeting zelf op de site verschijnen? er zijn toch veel foto's getrokken heb ik gezien en ben wel eens benieuwd.. ik sta er ook een paar keer op.
 
Mooi is die idd, snel is weer een ander verhaal rijd steeds boven de 8,5 2e heat was 17 ofzo omdat ie bijna in de hekken ging geloof ik.

Niet om te happen maar ik bouw gewoon een nette sprinter en doe mee voor de grap. dus niet voor bekers;)

Mijn tijd was btw 8,1x.. wel 2heatjes gewonnen

Foto'tje:

2rpehap.jpg

24ox3dg.jpg
 
Niet om te happen maar ik bouw gewoon een nette sprinter en doe mee voor de grap. dus niet voor bekers;)

Mijn tijd was btw 8,1x.. wel 2heatjes gewonnen

Foto'tje:

2rpehap.jpg

24ox3dg.jpg


Volgens mij weet jij wel dat ik je niet wil afzeiken:p zit wel veel meer in, komt er ook vast nog wel uit;)
 
Ja hoop het ook Sander:) komt ook wel, had dit jaar ook weinig tijd vanwege werk/schoolexamens enz.
Ik rij nu met een stnd speed setup. Dus qua tuning valt er nog veel te doen ;)
 
er zijn veel foto's van mijn nitro getrokken, maar vind ze nergens terug op de website.. wss door andere mensen getrokken.. spijtig dat ze de foto's hier niet posten.
 
Idd had ook op wat meer foto's/filmpjes gehoopt. Heb echt superveel mensen met video camera's ook zien staan. Maar kan gewoon niet 1 foto vinden.
 
waarschijnlijk heb ik jou wel op video staan thomas.
moet ik ff goed kijken...die bolle en menno hebben gefilmt..lijkt me ook wel dat ze jou runs gefilmt hebben.

ik koekeloer wel ff...
 
Back
Top