Brommer zonder papieren

Jorne

Turbo Turbo!
Hallo,

Ik ga morgen waarschijnlijk een oldtimer schakel erbij kopen, nu heeft deze man er alleen geen papieren meer van..

Maar hij is zekerweten 'niet' gestolen (deze man is een hobby-ist../verzamelaar), nou ben ik hier ooit eens een .DOC document tegengekomen van een jongen die ook een brommer zonder papieren kocht, die had een 'brief' uitgetypt waar t framenummer en handtekening ect. van de verkopen op kwam staan..

Alleen kan ik deze nergens meer vinden, iemand die nog de link ervan heeft of iets anders handigs? :)

Jorne
 
Advertisement - register to remove this

Je kan zelf ook een brief maken waarin staat dat hij beweerd dat de brommer niet gestolen is en als dat wel het geval is, hij instaat voor de gevolgen.
Framenummer is makkelijker te laten controleren natuurlijk.
 
Mja, probleem is dat jij dan straks waarschijnlijk alsnog je brommer kwijt bent. Den dat het idee van AJ toch wel erg slim is, laat hem schouwen, zeg dat je bv ook de kosten daarvan betaald, maar dan heb je gewoon geen gezeik.
 
Lijkt mij inderdaad ook de perfecte oplossing.
Als hij niet eerlijk is krijg je geen kenterken. En anders heb je dat ook alvast gehad :)
 
Freezer said:
Mja, probleem is dat jij dan straks waarschijnlijk alsnog je brommer kwijt bent. Den dat het idee van AJ toch wel erg slim is, laat hem schouwen, zeg dat je bv ook de kosten daarvan betaald, maar dan heb je gewoon geen gezeik.

Idd...kost ook meestal maar rond de 12.50 das per dealer verschillend dus vraag wel ff rond ;)

Denk dat als de oude eigenaar cker weet dat hij niet gestolen is, er graag aan meewerkt. hij wil er immers van af!
 
zon contractje heb ik ook

naam verkoper
straat
postcode plaats
telefoonnummer

hierbij verklaar ik dat ik een {merk +type} heb verkocht aan {jouw naam}
met het framenummer :
en bloknummer:

datum
handtekening verkoper

en jouw handtekening evt

------------------------------------------
gestolen kun je tegenwoordig bekijken @ site van de rdw
heb je wel framenummer nodig

mvg

frank
 
Back
Top