Brommer viel stil en start niet meer

LucasVW

New Member
Ik heb sinds kort een hele nieuwe setup, 80cc met 24pwk, MVT,..

Deze startte eerst perfect maar niet al scheten (vgm ontsteking te laat) maar dan draaide hij en hij viel stil.
Hierna nooit aan gang gekregen, ook niet de dag erna (dus niet verzopen?). Ook niet starten na wat prutsen met de ontsteking maar VONKT WEL.
Na ongeveer 10 kicks knalde deze langs de uitlaat (scheet).
Moet ik de ontsteking vervroegen of verlaten of naar de carburator kijken? Heb ook gehoord dat het aarding kan zijn maar het is metaal op metaal op kader?
Heeft iemand tips?
De benzine gaat in de carbu en vlotter hangt normaal niet vast. Weet niet of hij benzine/lucht mengsel binnenbrengt..
Het gaat om een AM6 blok.
Help aub :/

Advertisement - register to remove this

Ik heb sinds kort een hele nieuwe setup, 80cc met 24pwk, MVT,..

Deze startte eerst perfect maar niet al scheten (vgm ontsteking te laat) maar dan draaide hij en hij viel stil.
Hierna nooit aan gang gekregen, ook niet de dag erna (dus niet verzopen?). Ook niet starten na wat prutsen met de ontsteking maar VONKT WEL.
Na ongeveer 10 kicks knalde deze langs de uitlaat (scheet).
Moet ik de ontsteking vervroegen of verlaten of naar de carburator kijken? Heb ook gehoord dat het aarding kan zijn maar het is metaal op metaal op kader?
Heeft iemand tips?
De benzine gaat in de carbu en vlotter hangt normaal niet vast. Weet niet of hij benzine/lucht mengsel binnenbrengt..
Het gaat om een AM6 blok.
Help aub :/
Op wat staat je voorontsteking? Zet hem is op 0.40 of 0.35.

Back