Brommer verzuipt plots

leandro wylin

New Member
Beste, ik heb sinds kort een airsal xtreme gemonteerd op mijn aerox maar die reed echt beroerd dus keek ik naar de krukaskeerring kwam tot de conclusie dat de krukaskeerring lek was langs de vario kant. Maar nu ik een nieuwe krukaskeerring heb gemonteerd verzuipt hij echt heel erg is dit door die nieuwe kurkaskeerring mvg

Advertisement - register to remove this

Of de vorige eigenaar heeft er een te grote sproeier in gezet , om de valse lucht daar te compenseren . Anders ; sluit je vlotternaald goed af , en werkt de choke correct .
Ik heb die aerox al een paar jaar en het blok is helemaal opgebouwd door ik en mn pa dus kan niet van de vorige eigenaar zijn, maar de vorige cilinder was kapot gegaan ondat het naaldlager in stukken was gevlogen. Daarom heb ik een airsal xtreme aangekocht maar die liep eerst beroerd reed heel slecht en stotterde tijdens het rijden en had steeds het gevoel dat ik een kapotte bougie had dus dan een nieuwe gemonteerd was heel het zelfde. Dus heb ik eens de carterplaat afgedaan en krukaskeerring was lek nu een nieuwe gemonteerd en brommer verzuipt niet normaal veel gas reactie is goed maar als ie belast word verzuipt hij erg veel. Zou dit aan die krukaskeerring kunnen gelegen hebben?

Back