This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Brommer valt uit op hoge toeren

Rubenrieju

New Member
Ik heb een Rieju mrt 70cc hij reed hele tijd goed voor een paar maanden totdat een paar dagen geleden ik hem helemaal opentrok tot de Max en viel hij stil. Hij startte bijna direct daarna weer en kon gwn weer rijden. Ik rijd nu al een paar dagen zo rond dat hij bijna uitvalt telkens dat hij op de Max zit ik kan hem alleen aan houden met de koppeling in en veel gas geven totdat hij weer normaal geluid geeft. Kan dit zijn door mijn carburateur? Ik had hem schoongemaakt en mijn powerfilter ook en zag er nog perfect uit allemaal. Hoe fix ik dit?

Dat de motor uitvalt met hoge toeren , heb ik ook gehad , toen ben ik gaan kijken met een timing lamp , en het bleek dat de bobine uitviel bij hoge toeren . Als je zo'n lamp hebt of kan lenen , kun je dat eens proberen onder het rijden , als alles met de carb in orde is .

Kan ook de Bougie zijn ... Soms is een Iridium Bougie de oplossing .
Advies : Koop een Denso, bij een Kartshop . is veel goedkoper als een NGK bij K-Parts .
Heb er al een andere bougie erop zitten maakt geen tot weinig verschil
Post automatically merged:

Hij valt alleen uit als ik op de Max zit niet op hoge toeren als ik veel gas geef blijft hij aan
Post automatically merged:

benzinekraantje nog goed? als je doorzichtige slangen hebt kijk even of er luchtbelletjes in zitten
Ik zal ff kijken morgen bedankt voor de tip

Last edited: