Brommer start niet met kickstart

Wmd075

New Member
mijn scooter start niet, ik heb de kleppen gesteld, de vonk werkt, hij krijgt benzine, als hij gekickt wordt dan komt er niks van, de eerste slag is er wel maar alles erna komt niet, heeft iemand enige idee?
 
Advertisement - register to remove this

Nee, wij weten niet eens om welke scooter het gaat.

Het zou erg helpen als je ons veel meer informatie verstrekt, want hier kunnen wij niet veel mee.

Je zegt verder kleppen gesteld? Dit gedaan met koude of warme motor? Op hoeveel heb je deze afgesteld. En heb je ook nog de controlle gedaan, zodat het nog dikkere voelermaatje er niet meer tussen past?
 
Nee, wij weten niet eens om welke scooter het gaat.

Het zou erg helpen als je ons veel meer informatie verstrekt, want hier kunnen wij niet veel mee.

Je zegt verder kleppen gesteld? Dit gedaan met koude of warme motor? Op hoeveel heb je deze afgesteld. En heb je ook nog de controlle gedaan, zodat het nog dikkere voelermaatje er niet meer tussen past?
Het is een piaggio zip 2000 4t 2v, hij was koud toen ik hem probeerde te starten, ik heb hem nog niet afgesteld dat ga ik pas doen als ik er een grotere cilinder er in heb cilinder heb inzitten en de kleppen waren goed gesteld, bij de bovenste kon er 10 doorheen maar geen 15 en bij de onderste kon er een 15 doorheen maar geen 20. En ja ik heb een controle gedaan op alles, of hij benzine kreeg, of hij niet lek was of hij vonkt, of de vacuumslang gebroken was of niet
En alles was goed.
 
Back
Top