brommer start niet meer na nieuwe stukken te steken

matn99339

Well-Known Member
ik heb een mbk spirit van '98 heb gisteren een nieuwe cilinder dr 50cc en nieuwe krukas + lagers gestoken. heb een 12,5 carborateur onder mij brom zitten met een mallosi kelk. nadat ik gisteren die stukken gestoken heb, wil deze brommer niet meer starten. heb al vannalles geprobeerd. nieuwe bougies gestoken. ik heb nog eens alles gecontroleerd aan mijn brommer en ben tot conclusie gekomen dat mijn brommer tijdens het starten geen ontstekeing krijgt. heb al alles eens gecongroleerd (massa's gecontrolleerd, bobine, ontsteking) maar zou niet weten wat eraan scheeld. zou jullie mij kunnen helpen?
ik denk dat het de bougie kop is want met mijn mutlimeter meet ik helemaal niets. maar wil voor alle duidelijkheid eens horen wat jullie ervan denken.
alvast bedankt
grtjs matn
 
Advertisement - register to remove this

Vonkt hij wel gewoon ? Ik zou als eerste eens die powerfilter (wat jullie kelk noemen) eraf trekken en een fatsoenlijke filter erop zetten.
 
Probeer eens een nieuwe bougiekabel en dop. Als het dan nog niet werkt een nieuwe bobine.

Controleer ook even de massa van je blok. Desnoods eentje extra aanleggen.
 
Probeer eens een nieuwe bougiekabel en dop. Als het dan nog niet werkt een nieuwe bobine.

Controleer ook even de massa van je blok. Desnoods eentje extra aanleggen.
zal het eerst proberen met een nieuwe massa te leggen. waar zou ik hem dan best op aansluiten??
 
Back
Top