Brommer op zijn zij gelegen, start niet meer

joris1

Well-Known Member
brommer heeft 3 min op zijn zij gelegen en start niet meer, kicken en elektrisch niet meer. benzine in de carbu ofzo? ken er niet veel van.
piaggio zip '96
 
Advertisement - register to remove this

Waarschijnlijk verzopen (als ik de mijne schuin houd valt hij ook uit, of krijgt die dan juist GEEN benzine ?) Dus effe een half uurtje ofzo wachten en nogmaals proberen.

Correct me if i'm wrong ?
 
brommer heeft 3 min op zijn zij gelegen en start niet meer, kicken en elektrisch niet meer. benzine in de carbu ofzo? ken er niet veel van.
piaggio zip '96


op je bek gegaan jongen?:p
dat kan miss moety je ff nakijken en ff schoonmaken en eventueel benzine verwijderen.... maar niet alles uit je carb halen er moet wel eeen klein beetje in zitten;)
en kijk of je bougie niet nat is haal hem er eens uit en maak hem droog;)
 
hehe nene stond op remork maar is omgevallen, maar nergens schade ofzo..
ja ik ken er niks van dus ik ga er nie aankomen..
maar als ik al een idee heb wat het kan zijn is al goed, merci!
 
Dus gewoon kicken met sleutel in contact, of zonder sleutel?


Doorkicken gaat niet, motor start niet..
Ik heb gehoord, darmpje naar carburateur opendoen en dan eventuele benzine die daarin zit er gewoon even uit laten lopen?
 
Last edited:
ja zoals ik al zij ff kijken en anders ff paar uur wachten en dan gewoon proberen te kicken anders weet ik het ook niet en bougie is makkelijk te vinden hoor;)
gewoon kijken bij ej cilinder of je daar een dopje ziet dat er van af trekken bougie eruit draaien ff droog maken en dan er weer in zetten ff 5 minutjes wachten en kicken;)
 
Ik heb hem gestart gekregen!
Gewoon gas helemaal open en dan kicken..
Dan pruttelt ie ff ma na een paar keer tegoei, loopt nu weer tegoei stationair en alles werkt terug..
 
Ik heb hem gestart gekregen!
Gewoon gas helemaal open en dan kicken..
Dan pruttelt ie ff ma na een paar keer tegoei, loopt nu weer tegoei stationair en alles werkt terug..


haha hij was gewoon verzopen en had een paar uur nodig om de benzine uit de carb te laten lekken;)
 
haha hij was gewoon verzopen en had een paar uur nodig om de benzine uit de carb te laten lekken;)

Benzine HOORT juist in je carburateur te zitten. Volgens mij kun jij maar beter niets meer zeggen want 9 van de 10x als ik een antwoord van jou zie slaat het nergens op.
 
Benzine HOORT juist in je carburateur te zitten. Volgens mij kun jij maar beter niets meer zeggen want 9 van de 10x als ik een antwoord van jou zie slaat het nergens op.

aangezien jij een dwaas bent en waarschijnlijk niet eens weet hoe je eigen carb deruit ziet zal ik je der maar neit mee bemoeien als je der geen verstand van heb:L
 
volgens mij moet je naar hans anders.8P:L
ik wens normal behandeld te worden
zo als de admin reeds heeft gemeld dus doe dat ook!!!!!!!!!!!!
 
Domme praat :L Lees gewoon goed en ga zelf naar de Opticièn, de TS heeft zelf gemeld dat het probleem is opgelost, dus wat blaat je.
 
om nog even lekker te helpen :)

idd wat al meerdere malen gezegt is even kicken/eleckstart.

daarna niet meteen volgas geven dan wilt ie wel weer uit vallen ( ervaring)

en het maakt niet uit of een antwoord meerdere malen gegeven word hoor is alleen maar mooi te bevestiging.
 
Back
Top