Brommer mee de trein in

harrie70

New Member
Heeft er iemand ervaring met de brommer in de trein. Ik ga vandezomer met de trein naar oosterijk maar vraag me af of ik mijn brommer ook kan meenemen.
 
Advertisement - register to remove this

"Vervoermiddelen met een verbrandingsmotor mogen absoluut niet mee in de trein. Het houdt echter ook in dat een conducteur altijd het recht heeft om 'nee' te zeggen als het bijvoorbeeld te druk in de trein is.”

Zo'n batterij ding mag in NL iig wel.
 
ik heb zelf vorige week maandag mijn Type 3 (check mn pfp) vanaf woerden met de trein mee naar huis genomen, eerste poging werd ik uit de trein geslingerd. 2de poging werd ik gecontroleerd op mn kaartje door de conducteur, en heeft die mij een fijne dag gewenst. dus ligt aan de conducteur. Nou moet ik zeggen dat ik een rit had van een kwartier, Oostenrijk is wel een ander niveau
 
Ben in 1995 van 96 met een groep vrienden vanuit Dordrecht naar Brest (FR) op de scooter gereden. Kan je zeggen dat het echt een super toffe trip was en dat we enorm veel lol hebben gehad. Dus zo gek is dat idee niet!
Ja lijkt leuk idee om keertje te doen maar niet op me eentje naar oosterijk op de brommer
 
Back
Top