Brommer gaat traag en ik snap niet waarom

Abel_787

New Member
Beste forumleden,

Ik heb een vent derrapage 70cc 2takt en ik heb geen idee waarom hij maar 70/80 kmh gaat.

Ik heb hem goed afgesteld, hij klinkt niet raar er zit een nieuwe bougie in met goeie vonk, carter gespoeld en alsnog gaat hij zacht.

Wel heb ik er een begrenzer in zitten maar ik wil even het eruit slopen van dat ding als laatste optie over houden, omdat het een veilig gevoel natuurlijk geeft en omdat ik ook heb gevraagd aan begrenzer.nl of dat de rede kan zijn en ze juist heel sterk van mening zijn dat dat het sowieso niet is.

Kan iemand mij hierbij helpen? Alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

En nu in het Nederlands? Je hebt een begrenzer en je gaat 80 en hebt een onveilig gevoel? Zelden zoveel tegenstrijdigheden in 1 zin gelezen
Ik ga 80, de begrenzer heeft misschien invloed hoewel de verkoper zei van niet. Ik wil de begrenzer er eigenlijk ophouden omdat ik in de stad woon. Het is een begrenzer met afstandsbediening.
 
Toch heb je echt begrenzers voor 2 takt en ja hij is opgevoerd: 70cc en ik wil hem harder laten lopen wat de titel ook duid
Zucht..... als het er misschien staat wil niet zeggen dat het ook werkt he....

MAar wat zit er allemaal onder en wat is je doel? Want zal sowieso wel nieuwe onderdelen moeten komen
 
Zucht..... als het er misschien staat wil niet zeggen dat het ook werkt he....

MAar wat zit er allemaal onder en wat is je doel? Want zal sowieso wel nieuwe onderdelen moeten komen
Hier ook een zucht… de man van dat bedrijf heeft de begrenzer geïnstalleerd, getest en ik merk dat ik 50 ga als ik hem begrensd rij en 80 wanneer ik het knopje in druk. Ik ging toen hij hem nét geïnstalleerd had nog harder zelfs onbegrensd, maar voel langzaam maar zeker dat hij trager gaat. Dussss vraag ik nu aan jou een 70cc moet 100 gaan niet 70 wat kan ik doen.
 
Als hij voor de ombouw veel harder ging en nu niet meer, koppel de begrenzer dan even af, dan weet je of het aan de begrenzer ligt of niet!
Want het hoeft niet persee aan de begrenzer te liggen, kan wel uiteraard.
 
Hier ook een zucht… de man van dat bedrijf heeft de begrenzer geïnstalleerd, getest en ik merk dat ik 50 ga als ik hem begrensd rij en 80 wanneer ik het knopje in druk. Ik ging toen hij hem nét geïnstalleerd had nog harder zelfs onbegrensd, maar voel langzaam maar zeker dat hij trager gaat. Dussss vraag ik nu aan jou een 70cc moet 100 gaan niet 70 wat kan ik doen.
een afstand begrenzer onbegrensd is altijd minder sterk dan volledig onbegrensd. dus als je echt weer harder wilt zal je die begrenzer eraf moeten halen.
 
Als hij voor de ombouw veel harder ging en nu niet meer, koppel de begrenzer dan even af, dan weet je of het aan de begrenzer ligt of niet!
Want het hoeft niet persee aan de begrenzer te liggen, kan wel uiteraard.
Ga ik proberen, maar stel het ligt niet aan de begrenzer waar zou ik dan moeten kijken? Of als het wel aan de begrenzer ligt? Is er iets waardoor ik die begrenzer kan afstellen?
 
Hier een eigenaar van dezelfde brommer. Heb alleen de begrenzer omzeilt en ander tandwiel voor. Gaat nu 62 gps snelheid. Loopt echt top met een wat gullere sproeier. Met begrenzer (standaard) liep de brommer echt slecht.
Ik ga verkennen of ik iets met de originele uitlaat kan doen betreft beperkingen. Als er een “prop” in zit wil ik die weg halen.
Eigenlijk wil ik de brommer origineel maken. Voordat er allemaal Nederlandse beperkingen op moesten.
 
Back
Top