brommer doet raar

green&white

green&white
hellow
vandaag toch maar iets raars meegemaakt en wou eigenlijk wel reden ervan weten dus wie weet dat ik het via jullie te weten kom ...
vandaag ging ik dus bij ne maat van me om zijn varioring eruit te halen niets speciaals aan ... maar toch deed zijn brommer raar , ik haal dus alles eraf wat ervoor nodig was en ik haal de ring eruit
steek de vario weer in een en alles vast
ik start hem om te kijken of alles terug werkt ... en ja hoor hij starte maar na 5 seconden ofzo viel hij terug uit :s okeej ja kon niet veel mis zijn bougie werkte en vario draaide mooi mee . aan de rest heb ik ook niet moeten prutsen dus ja ... dus ik al de kappen erterug opsteken en we willen gaan testen hoeveel km's hij haalde maar de brommer kon niet meer starten
ik dacht mss is de bougiekop eraf geschoten omdat ik die mss ni goe genoeg ad trg opgestoken maar nee bougiekop zat er nog goed op
trg alles opengesmeten en die ring erterug ingestoken alles weer toe om te testen of hij nu wel zou draaien en ja hoor ! met varioring in kon hij rijden zonder de ring erin konden we hem niet starten
dit vind ik maar raar :s mss weten jullie wat de oorzaak eventueel zou kunnen zijn ? ?
 
Advertisement - register to remove this

neen , toch niet :) had eens extra gekeken naar alles, bougiedop zat er goed op bougie zelf ook en alles draaide mooi mee vario enzo , en trouwens moest ik een fout gemaakt hebben zou de brommer niet eerst efkes wel gedraaid hebben en dan weer niet e , dan zou ik hem niet kunnen starten hebben e ;-)
 
ik heb naar bougie gekeken en had een mooi koffiekleurtje ... en cipher als ik de bougie niet goed genoeg had trg gedraaid dan kon hij toch ook niet de eerste keer gestart hebben ? ?
 
True..

Dan zou het een probleem in benzine toevoer moeten zijn. Is het engie dat er in het begin wel kan zijn, en daarna niet meer :) Al is je vlotterbakje echt niet zo snel leeg als hij even stationair draait...
 
ja heb ik ook aan gedacht want toen ik toekwam bij die vriend van me was hij al begonnen met carter los te doen maar daarvoor legde hij zijn brommer volledig neer op de grond ! ik zei hem al dat het niet zo'n slim idee was en hij zei dat hij het altijd zo deed , dus mss was dat idd de reden . ? ?
 
Dan misschien vlottertje leeg gelopen.
Even aan de vacuumslang zuigen zodat ie weer vollloopt, of een stuk of 10x kicken met het contact uit, en zonder gas te geven.
 
Back
Top