brommer doet raar

mikeys

yoo de manne
hallo mensen alles kits ik heb een booster spirit maar heb een raar probleem ik hoop dat julie me kunnen helpen


ik geef half gas rijdt goed en ik geef volgas en maakt overtoeren en hij gaat ook zo traag naar zijn topsnelheid eerst trekt hij traag dan rap en dan houd hij in en gaat traag naar top wat kajn dit zijn

groetjes mikey
 
Advertisement - register to remove this

Leer eerst es wat voordat je aan scooters begint, zo kom je er nooit en hebben wij alleen maar last van je mongool!!

en aan je profiel enz te zien hou je van scooters en tune je ze??? ik durf te beweren dat je er nog nooit een carterkap van een scoot heb geschroefd of ook maar iets wat er op lijkt



(JA IK BEN FF CHAGO!!)
 
PurpleRoxx said:
Leer eerst es wat voordat je aan scooters begint, zo kom je er nooit en hebben wij alleen maar last van je mongool!!

en aan je profiel enz te zien hou je van scooters en tune je ze??? ik durf te beweren dat je er nog nooit een carterkap van een scoot heb geschroefd of ook maar iets wat er op lijkt



(JA IK BEN FF CHAGO!!)
als je niets te vertellen hebt zwijg dan kinderverkr*chter ik kwam gewoon om hup te vragen wat ik het beste zou doen zwijg dan voor je commentaar geeft
 
PurpleRoxx said:
Leer eerst es wat voordat je aan scooters begint, zo kom je er nooit en hebben wij alleen maar last van je mongool!!

en aan je profiel enz te zien hou je van scooters en tune je ze??? ik durf te beweren dat je er nog nooit een carterkap van een scoot heb geschroefd of ook maar iets wat er op lijkt



(JA IK BEN FF CHAGO!!)


Kerel doe jij eens ff normaal! Als je chagerijnig bent, ga je hier niet ff lopen ouwehoeren :|

TS: Heb je je carburateur goed afgesteld? Bougiekleur moet dan koffiebruin zijn:) Als je dat goed hebt, begin je aan je rolletjes:)
 
BasAerox said:
Kerel doe jij eens ff normaal! Als je chagerijnig bent, ga je hier niet ff lopen ouwehoeren :|

TS: Heb je je carburateur goed afgesteld? Bougiekleur moet dan koffiebruin zijn:) Als je dat goed hebt, begin je aan je rolletjes:)
ok bedankt de kleur is koffiebruin aan de onderkant van de bougie toch bedankt

groetjes
 
Back
Top