This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Brommer aangehouden voor mijn huis hahaha!!!

hebo-aeroxje

Proud member
Kijk net uit het raam komt oom agent eraan gescheurd en hielden ze een sjaak-zonder-helm aan op een brommer, die kreeg dus ff een prentje van oom agent en kon verder lopen, tjah das het risico van het vak hah...





Greetzjuzz
 
, ik heb het ook al een keer meegemaakt. frank zou naar mij toe komen, ik hoor hem, loop naar de poort, ik hoor hem praten, maar poort was op slot, dus ik sleutel halen; kom ik terug, zie ik daar oom agent op de motor staan.
was uiteindelijk 2kw, met frank's zenith ...
 

Oeps... Hoop dat ik nie op de rollers hoef ik weet zekers dat ik er over geen gaat

Hmzz... maar wel lol, hek al een paar keer gezien hier voor de deur, zelfs ongelukken met scooter, en hard!!
 


En toen was frank boos , dat weet ik nog wel 8)
 
Hier in Groningen zag ik ook al 2 meisjes (op 1 scooter dus) op een Runner gewoon vrij hard rijden... En dat met een behoorlijk lege achterband...en beide zonder helm 8P
 
ook is het mooi weer mogen ze ook pleuren hoor... gewoon altijd helm op... Ik ben een keer op m'n hoofd gevallen toen ik crashte gelukkig had ik me helm op
 
Kort maar krachtig

Btw, ik zie het nu van dit topic niet echt in , komt denk vooral door die enorm duidelijke pic
 
Originally posted by Vass 8)
Kort maar krachtig

Btw, ik zie het nu van dit topic niet echt in , komt denk vooral door die enorm duidelijke pic

Dude, dat meen je niet...

Wat is er mis met de kwaliteit...

Trust he? Nou, daar leg ik mijn geloof nie in, in dat ding, maar je moet tog wat...

Ben trouwens toenet ook aangehouden omdat ik verkeerd voorgesorteerd stond bij een stoplicht, door een motorwaus...

Stelletje gekken daar bij de polizei
 
hmm die kerol is ook mietje. eerst zonder helm rijden terwijl ik alleen voor de kou al helm zou opdoen. vervolgens door een auto genaaid worde