Brommer 2e keer in beslag genomen

alleen krijg je tegewoordig ook een wok erop etc niet om het goed te praten maar dat zit toch in je achterhoofd
Een WOK lijkt me geen reden om dit soort geintjes uit te halen.

Dit is jezelf, de politie en andere weggebruikers in gevaar brengen en is op geen enkele manier goed te praten!
Hier is het dus goed mis gegaan bij hemzelf maar het zou ook jouw broer, zus, vader, moeder, een ander familielid of kennis geweest kunnen zijn die hij van de weg gereden had!

Mijn broer is het al eens overkomen en dit is niet om te lachen.
 
Een WOK lijkt me geen reden om dit soort geintjes uit te halen.

Dit is jezelf, de politie en andere weggebruikers in gevaar brengen en is op geen enkele manier goed te praten!
Hier is het dus goed mis gegaan bij hemzelf maar het zou ook jouw broer, zus, vader, moeder, een ander familielid of kennis geweest kunnen zijn die hij van de weg gereden had!

Mijn broer is het al eens overkomen en dit is niet om te lachen.
Ik praat het ook niet goed, maar tegewoordig krijg je all een wok als ie 1 km overschrijd, waar je vroeger dus een bon voor kreeg en alleen bij echt grote gevallen zoals dat ie 70 of 75 gaat dat je flink de sjaak bent, maargoed deze pannekoek deed het zelfs in de auto flink fout, en tegewoordig ontkom je niet zo makkelijk aan de politie als in dat filmpje of dat ze zo lang geduldig blijven ze trappen je gewoon van de weg af tegewoordig, ik zelf heb vroeger altijd met een scooter gereden die flink rap ging maar nooit last van de politie of een rollerbank, zolang je normaal reed en geen wannabe valentino rossi was werd het gedoogd
 
Back
Top