Brandstof vacuüm en de aansluitingen

Roel leusink

New Member
mogguh,
ik heb een vraag over de brandstof en het vacuüm van mijn scooter ik heb vanuit mijn tank 2 leidingen lopen en ik heb opbrengst op mijn scooter voor slangen ik heb er 2 op mijn caberateur (een dikke en een dunne ) 2 op mijn inlaat stuk (tussen de caberateur en het blok) en ik heb er 2 op een pompje denk ik maar weet dat niet zeker.
En er stroomt ook continu brandstof uit 1 leiding van de tank klopt dit wel ? Of is er dan iets stuk
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Zou ook fijn zijn als je de vraag zou stellen... o_O o_O


Het mag wel eens tijd worden dat deze vragen worden gecontroleerd voordat ze op het forum belanden.. Want hier heeft echt niemand wat aan..
 
ik heb een vraag over brandstof en de vacuüm van mijn scooter
Ik heb een vraag over het universum...
En ook over een trein.
En ook over hoelang een telefoongesprek duurt.
En ook over hoe ik rijk kan worden.
En over een....................
Wat wil je nu eigenlijk ???
Post automatically merged:

mogguh,
ik heb een vraag over de brandstof en het vacuüm van mijn scooter ik heb vanuit mijn tank 2 leidingen lopen en ik heb opbrengst op mijn scooter voor slangen ik heb er 2 op mijn caberateur (een dikke en een dunne ) 2 op mijn inlaat stuk (tussen de caberateur en het blok) en ik heb er 2 op een pompje denk ik maar weet dat niet zeker.
En er stroomt ook continu brandstof uit 1 leiding van de tank klopt dit wel ? Of is er dan iets stuk
Snel even aanpassen zonder te vermelden zodat @eurokit en mijn opmerkingen belachelijk zijn ?
Dat is op z'n zachts gezegd, niet netjes................................
 
Last edited:
Maak even een foto van je carburateur. Lijkt het mij iets duidelijk te worden.

Tegenwoordig heb je oude carb, ECS carb.. Injectie..

Aan je vraag is het moeilijk te bepalen wat voor scooter je hebt en welk bouwjaar deze is. (want er word helemaal niks vermeld.)
 
Back
Top