branden ???

Zevenhuizen

Well-Known Member
joh mensen ik had net ff allemaal vette nummers van een site gehaald en nu wou ik die dus ff op een cdtje hebben.

ik heb het programma van hewlett packard daar is me branden ook van. maar nu zegt het brand programaa dat alle nrs. een ongeldige indeling hebben. dit heb ik ookw ellus met gewone kazaa mp3z kennen jullie dit probleem? en wat is een goed programma voor branden? en waar te downen?? laterzz

jullie zoude me er erg mee helpen kan ik nl zaterdag lekker luistern.
 
Advertisement - register to remove this

KazzAA is spyware!!!!
Moet je ook maar een crack voor zoeken
ik heb hem van iemand op school gejat en
heb hem niet meer op mijn eigen peecee staan:mad:
 
nou we het toch over branden hebbe, weet iemand of er al een crack/programma is waarmee je toch kan kopieren ondanks de nieuwste cd beveiliging. (bv die cd van tmf hitzone 19) Die moest ik voor me zusje kopieren maar het ging niet. Ik heb de nieuste clone cd maar hij kopieerde alleen het eerste nummer, verspreid over de hele cd:?
 
Originally posted by Kakelbont
nou we het toch over branden hebbe, weet iemand of er al een crack/programma is waarmee je toch kan kopieren ondanks de nieuwste cd beveiliging. (bv die cd van tmf hitzone 19) Die moest ik voor me zusje kopieren maar het ging niet. Ik heb de nieuste clone cd maar hij kopieerde alleen het eerste nummer, verspreid over de hele cd:?

kun je die CD niet eerst rippen (MP3's van maken dus) en dan branden?
 
Kijk maar ff op http://www.gamecopyworld.com/ Hier staat het uitgelegd wat je er tegen kan doen. Het slaat trouwens nergens op dat er beveiligingen op cd's staan want officieel moet je een Backup cd kunnen maken voor je zelf, wel voor EIGENGEBRUIK he niet om weg tegeven ofzo. Dus er is niks illegaals aan.
 
aan branden is idd nx illegaals, aan een site met cracks ook niet (als ik sommige tweakers geloven mag!) Ik wil hier wel ff eeen site posten met echt alle cracks, en nog een superhandige site ook! Euhmz Freez??? mag ik um hier posten of niet?(ik wil geen ban) Anders moet je maar ff eeen pm sturen dan pm ik het adres wel terug!

En die hitzone moet je idd gewoon ff rippen met Nero (Bovenaan staat wel cd recorder en dan in dat menutje dat naar beneden klapt moet je "Save Track" kiezen en dan kan je zo alle nrs rippen)

[edit]
Om de topicstarter ff te helpen, die files die "corrupt" zijn moet je gewoon ff met Nero proberen te branden, daar werkt het wel. Nero is echt een vd beste programmas! En anders moet je ze dmv ook Nero :W (handig prog duz) ff omzetten naar *.Wav
[/edit]

GrtZ & Suc6
 
Last edited:
Originally posted by Flugel


kun je die CD niet eerst rippen (MP3's van maken dus) en dan branden?

nopes :( Onleesbaar voor pc. Je ziet gewoon nix

maaruh thanx VIPkilla, ik zal die site is doornemen :)
 
Originally posted by DaPPieMAN
KazzAA is spyware!!!!
Moet je ook maar een crack voor zoeken
ik heb hem van iemand op school gejat en
heb hem niet meer op mijn eigen peecee staan:mad:

Kazaa lite: kazaa lite

Audiogalaxy lite: Ag lite

Allebei dus zonder spyware! Alsjeblief!
 
Last edited:
Ik heb inderdaad ook al gehoord van die cd's die je niet kan afspelen op je pc...

{! HEBBEN ZE ER NIET AAN GEDACHT DAT ER OOK MENSEN ZIJN DIE MUZIEK OP HUN PC LUISTEREN???
 
Originally posted by Heineken
Ik heb inderdaad ook al gehoord van die cd's die je niet kan afspelen op je pc...

{! HEBBEN ZE ER NIET AAN GEDACHT DAT ER OOK MENSEN ZIJN DIE MUZIEK OP HUN PC LUISTEREN???

Blaat, je kunt ze in de helft van de cdrom spelers toch gewoon lezen dus het is niet echt effectief. En anders download je toch gewoon de cd :p
 
kan iemand ff de exacte link geven zie door de bomen t bos niet meer ik had wat van nerons gedownd maar dat wil nie op me comp ofzo??
 
Back
Top