Braincap, wel of niet toegestaan?

Originally posted by Hebo_NRG
ik heb het hem wel 100 duizend keer gezegd anders :)

Ok Tim, jij uitgezonderd, jij bent een vriend ban hem :)

Maar wildvreemde zouden hooguit denken: dom, maar verder niks zeggen.

Uiteindelijk blijft het: ieder ze eigen keuze.
 
Originally posted by SRally

Vorig jaar lelystad reed die ene jongen op die ex Zip SP van Arne/Tim ook alleen met braincap om, nou NIEMAND die dus tegen die gast ging huilen dat ie zo verschrikkelijk onveilig bezig was. En die scoot blaast wel 120+. Daarbij had ie ze riempje ook niet eens vast.

die dude van twins @ almelo had ook zo'n ding op z'n knars.
 
ik heb zo'n potske en tís een hardstikke fijn ding alleen je vangt wel flink wind ja (maar dat geeft een vrijer gevoel) en ja vliegjes:S gewoon bietje spugen enzo:)
het is wel leuk, kei veel mensen zitten je na te kijken wat heeft die nou weer op z'n koppie, komt waarschijnlijk vanwege porky op m'n helm.
(op deze site staan 4 van die helms
http://www.nzi-helmets.com/nederlands/tatoo.html)
greetz

nou ik wou dus een plaatje van m'n helm uploaden hier maar t lukt dus niet|( |( maar moet je maar op die site kijken, ik heb porkman, die rechtsboven dus...
 
Volgens mij rij je er alleen maar mee voor lul, ik zag laatst nog een motorrijer en die 'helm' bestond alleen maar uit een stukje metaal ter grote van een schoteltje (voor onder kopje koffie ) dat met een bandje vastzit, komt er een motormuis langs en die zegt er niets van. HIER HEB JE NOG EENS JE ANTWOORD.
 
Originally posted by SRally


Grote lompe boer dat je er bent (ik druk me nu zeer rustig uit)

Kan jij niet lezen oid? Wat zeg ik nou onderaan me post?

GVD, zeikerd.

Al ga ik 100 rijden met zo'n ding, dan is dat mijn eigen keus.

Me vraag was duidelijk. Wel legaal of niet. Als je daar niks op te zeggen heb, blijf dan van die reply knop af.

Waarschijnlijk ben je zelf een keer helmloos op een muurtje geknald, of je bent echt dom/lomp/gewoon een eikel. :|

Mooi gesproken!
 
waar maakt iedereen zich druk om? Als die jongen met een pot helm wil rijden moet ie dat doen! Het is eiegen verantwoordelijkheid en als je verstandig bn is het best te doen, een beetje cruisen met mooi weer is niet zo gevaarlijk , duzz gaa ff ophouden met dat 100 digi gezeik want daar hefet ie het nie over! Maarjah het is minder veilig al integraal maar dat weet iedereen duzz het is niet nodig daar over te discuseren.

mzlz
 
Ik weet het nu 100%. Ze mogen niet. Ik heb er vorige week 1 in me handen gehad en daarin zat een grote sticker waarop stond dat deze niet geschikt is voor de veiligheid en de dealer niet verantwoordelijk is. Stond zelfs op: dit is een verzamelobject.

Verder zat er ook geen E3 keurmerkje in.

Duidelijk dus.
 
Er moet een ece of e4 keurmerk in zitten En dit is bij pothelmen nooit het geval. Ik rijd zelf een bobber en riskeer gewoon een boete omdat ik een pothelm ook mooier vind. Hier en daar zie ik wel eens pothelmen met met keurmerk maar geen idee waar ze die vandaan hebben. Ik heb al alles afgezocht.
 
Back
Top