D DryUrTears Well-Known Member 19 June 2010 #1 Hey, Ik heb een vraagje als ik mijn boxen aan men batterij leg en die uit doe dan blijft het toch stroom trekken? of niet? als hij blijft stroom trekken hoe kan ik dat dan oplossen? zonder het van de batterij los te koppelen? mvg Bjarmi
Hey, Ik heb een vraagje als ik mijn boxen aan men batterij leg en die uit doe dan blijft het toch stroom trekken? of niet? als hij blijft stroom trekken hoe kan ik dat dan oplossen? zonder het van de batterij los te koppelen? mvg Bjarmi
Retrojump Well-Known Member 19 June 2010 #3 Ik ben ook van plan om boxen te installeren in mijn brommer (in de kofferbak) maar heb geen flauw idee hoe ik eraan zou moeten beginnen...
Ik ben ook van plan om boxen te installeren in mijn brommer (in de kofferbak) maar heb geen flauw idee hoe ik eraan zou moeten beginnen...
D DryUrTears Well-Known Member 19 June 2010 #4 Tinus_070 said: Schakelaar ertussen. Click to expand... op mijn orginele boxen zat er een knopje om ze aan en uit te doen is dat genoeg? als schakelaar?
Tinus_070 said: Schakelaar ertussen. Click to expand... op mijn orginele boxen zat er een knopje om ze aan en uit te doen is dat genoeg? als schakelaar?