Boxen opgeblazen?

XtremeNRG

PIAGGIO
Ik krijg nu bijna geen geluid meer uit mijn boxen:|
Als ik de volumeknop vol open zet komt er maar een beetje geluid uit (met ruis), waar je normaal dan eigenlijk doof van zou moeten worden.

Ik had gister wel de muziek a-sociaal hard staan, kan dat hier aan liggen??

Het is z'on MIDI-Tower die ik op de computer heb aangesloten.
Of is dit weer z'on kut-actie van mijn computer?
 
Advertisement - register to remove this

Kijk ff naar de geluids instellingen van je computer. Als je boxen geen teringeur/plof hebben gedaan lijkt het mij dat ze het nog gewoon moeten doen.

dus ff volume control van je pc checken! :)
 
Of et aan de pc ligt weetje snel genoeg, pak een andere pc of een discman.
Het ligt denk ik aan je speakers, ik vrees dat je de boxsjes naar een andere wereld hebt geholpen :(
 
ik heb ff de gewone computer speakers erop gezet (dus zonder versterker/receiver), maar hetzelfde!

Uit de boxen van de tower kwam ook wel gewoon een goede bass en zo.
En ik heb niks aan het geluids instellingen van de coputer gedaan.
Het kan toch niet dat XP die zomaar verandert:?
 
Ik heb het al gevonden, in de geluidsinstellingen stond het op "geluid dempen".
Dus ik dat vakje weer ont-vinken, schrik ik me in 1x, omdat ik vergeten was de volume knop terug te draaien:|, en dat het geluid er weer kei hard stond|(

Maar Windows kan dat toch niet zomaar aanvinken, of zie ik dat verkeerd:?
 
Boxen opgeblazen is meestal dat er slecht geluid komt na 50% vermogen.. volume niet gewoon abnormaal laag staan? Dus de volume wel goed maar de wave bijvoorbeeld?
 
das niet waar, je kan je boxen echt wel goed opblazen hoor
ik weet niet wat voor stereo je hebt (boxen eigenlijk), maar de wat nieuwe (goeie) boxen zijn beveiligd met een zekering. Dus het is dan een kwestie van zekering vervangen, en hij doet het weer.

Echter, hebben al je boxen het, of slechts een paar. Als al je boxen het hebben, en ze zijn NIET hetzelfde, dan zou ik maar is goed naar je geluidsinstellingen kijken

kijk ook ff of je stereo versterker, of daarvan het TAPE knopje (zodat je kan opnemen) niet in staat. Staat die dat wel, dan krijg je wat je nu beschrijft.

edit// niet gelezen dat je het al gefixt had :+
maar misschien dat je een snelknoppie op je toetsebord heb ingedrukt ofzoiets
 
jah heb ik ook wel is een paar keer gehad.. dan druk je per ongeluk ergens op het toetsenbord en dan is je geluid opeens weg :rolleyes:
 
XtremeNRG said:
...
Dus ik dat vakje weer ont-vinken, schrik ik me in 1x, omdat ik vergeten was de volume knop terug te draaien:|, en dat het geluid er weer kei hard stond|(


Blij dat je TOEN je boxen niet gelijk op hebt geblazen :P

Windows XP = vaag.. Af en toe verandert er bij mij ook wel eens iets van geluidsinstellingen... (of kan ik em niet uitzetten oid)
 
er is een soort van spyware die het wave schuifje bij volume control een heel stuk naar beneden zet.
dit is heel irri tant.
en als je mic volume laag staat dan zet die hem heel hoog
 
Back
Top