Boutjes en schroeven lijst 139QMB-E / GY6 / QMA motorblok (inhoudelijk speciaal voor de peugeot kisbee)

eurokit

Broem Broem Pff Pff
Ik heb er over nagedacht, en het moest er dus toch echt komen.. Handig voor de sleutelaar die wellicht net met 4-takt begint en dus er niet eruit komt welke montage materiaal waar hoort..

Ik maak hier een begin als basis, wellicht edit ik deze nog. En maak ik er een geadvanceerde versie met fotos / afbeeldingen..
Wilde deze lijst maken, omdat het op sommige plaatsen het verkeerd word aangegeven. En of het verkeerd in een manual staat.
Deze lijst word dus een goede referentie, waar je dit allemaal zou moeten terug kunnen vinden..


MOTERBLOK

Carterdeksel: 9x M6x1-35 (flensbout met kraag en gedeeltelijk schroefdraad bolkop, kleur blank)
Cilinderkoelingskap onder en boven: Vooraan op de kappen zelf bij de speednuts: 2x M6x16 en gat op het carter 1x M6x25
(beide zeskantbout met kraag bolkop)


Koelingskap ventilator: 2x M6 x 25 (kan het niet bevestigen) en 2x zelftapper schroef M5x0.8-16
Koelkap onder en boven cilinder: (vanaf vooraan gezien) Rechts 1x M6x25 zilver (in het carter) en 2x M6 x20 zilver (in de kappen zeld)
Luchtfilter op carter: 2x M6x1,00-45 (zeskant kraagbout, kleur is zwart geverfd)



Middencarter tegen linker lange carter: 1x M6x1-45 (zit maar met 2 pasbusjes en dit ene boutje vast) De lange van het ontstekings carter gaan hier nog door heen) (zeskant bout met kraag bolkop messing kleur)
Onstekings carter 2x M6x1-100 en XX M6x1-80 (zeskant bout met kraag bolkop)

Ketting spanner: 2x M6x16 (zeskant met kraag platkop)
Oliepomp: 1x M6x25 (in het gaatje waar het pijltje van de oliepomp naar richt) en 2x M6x20 (zeskant met kraag bolkop, messing kleur)
Startmotor: (verbinding met carter) 2x M6x22 (zeskant met kraag, bolkop, messing kleur)
Stator: (kan het niet bevestigen, maar heb er goud 2x M6 x20 erin gedraait.(messing)
Ventilator: 4x M6x18 (zeskant met kraag, platkop.)
Pickup_vd_stator: Er kan 2x M5x12 ervoor gebruik worden (zeskant boutjes) (normale zitten hier kruiskopjes in, maar die draai je snel kapot)


Deze lijst is nog onder voorbehoud van fouten.. Uiteraard word alles nog goed nagekeken of alles klopt en hierbij aangepast als het niet klopt.
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top