Bouten/schroefdraad Peugeot speedfight 2

Ivo153

New Member
Ik ben een Peugeot speedfight 2 aan het reviseren, maar sommige bouten zien er slecht uit. kan ik die bouten halen bij de bouwmarkt of zit daar een speciaal schroefdraad op? Heeft iemand ervaring hier mee. Waar kan ik de geschikte bouten kopen?
 
Advertisement - register to remove this

Ik ben een Peugeot speedfight 2 aan het reviseren, maar sommige bouten zien er slecht uit. kan ik die bouten halen bij de bouwmarkt of zit daar een speciaal schroefdraad op? Heeft iemand ervaring hier mee. Waar kan ik de geschikte bouten kopen?


Ligt eraan welke bouten dat zijn... Zou op vertikaal geen inbus erin draaien, maar gewoon de originele erin laten.

Enigste waar ik wel inbus in draai is het chinese GY6 blok van een kisbee.. Dan maakt het een stuk makkelijker om de carterkap zo los te maken i.p.v eerst de scooter te moeten demonteren.
Post automatically merged:

hornbach heeft van alle bouwmarkten de grootste selectie en kun je ook per stuk kopen.

Valt ook wel weer mee.

Maar je vind er wel veel meer dan bij de andere bouwmarkten (als die al iets hebben)

Ik werk zelf hier met muurwand bakjes.. En dan bestel ik zelf gewoon doosjes bij Indi.nl
Ze zijn niet altijd de goedkoopste, maar hebben wel het gene wat je eventueel nodig hebt en leveren ook aan particuleren, wat de fabory niet doet.

Dus als ik iets nodig heb heb ik dit meestal wel al zelf op voorraad..
 
Indi is meer een technische groothandel, geen Ijzerwaren vakhandel.. Daar ligt net dat verschil.


Je kan beter kijken bij zo`n technisch bedrijf dan bij een vakhandel zou proberen. Meestal hit and miss.
 
Ik ben een Peugeot speedfight 2 aan het reviseren, maar sommige bouten zien er slecht uit. kan ik die bouten halen bij de bouwmarkt of zit daar een speciaal schroefdraad op? Heeft iemand ervaring hier mee. Waar kan ik de geschikte bouten kopen?

Met dit kun je altijd meten wat je exact moet hebben, omdat er soms verschil in windingen zit (spoed). De voorbeelden zijn lukraak gezocht en niet gekeken naar prijs of merk. Let even op de maat die men aangeeft wat je kunt meten, 4mm is te groot.


 
Back
Top