Bougie zwart

Ik zie inmiddels dat het opgelost is. Maar als ik jou was zou ik niet zo blijven doorrijden met dat spruitstuk gewoon even een nieuwe dan zit je niet over een week met hetzelfde probleem. Plamuur en benzine is niet de beste combi
 
Je rijd met een te grote sproeier. Je verbrand nu niet alle brandstof en hebt nu dus geen ''schone'' ontbranding van je brandstof daardoor krijg je deze zwarte aanslag.
 
20201214_163053.jpgIk heb een "vermoeden" dat dit ook meespeelt. Ik heb mijn luchtfilter schoongemaakt met wasbenzine en dit kwam er uit.. ik ga nog naar de scheur kijken in de buis ^^ maar dit lijkt me ook niet bepaald goed
 
Een vies luchtfilter is inderdaad nooit goed. Je weet wel dat die wel een beetje vettig mogen zijn (dus na reinigen weer invetten met luchtfilterolie, geen gewone olie). Waarschijnlijk heeft je scooter gewoon in zijn algeheel eens een goede grondige beurt nodig.
 
Ik heb de luchtfilter schoongemaakt maar nog geen verschil. In de loop van de week ga ik nog eens naar die scheur kijken. Als ik het goed begrijp kan ik dus deo bij de scheur spuiten om te kijken of hij nog valse lucht krijgt van die plek?
 
Ik heb de luchtfilter schoongemaakt maar nog geen verschil. In de loop van de week ga ik nog eens naar die scheur kijken. Als ik het goed begrijp kan ik dus deo bij de scheur spuiten om te kijken of hij nog valse lucht krijgt van die plek?
normaal kan je inderdaad met deo testen of er ergens valse lucht aangetrokken word maar ik raad je aan om een nieuw spruitstuk te bestellen want anders zit je over een paar weken weer met hetzelfde probleem.
 
Back
Top