Bougie word niet nat Piaggio zip

youri44

Member
Beste lezer, ik heb een vraag over de Piaggio zip 4takt 2v. als je bougie niet nat word wat zou dan het probleem kunnen zijn ?

Carburateur -
Vacuüm slang werkt komt benzine uit de benzine slang.
Sproeiers werken.
Wat kan het nog meer zijn aan de carburateur ?

Vacuüm-
Zou het door ergens vals lucht er voor kunnen zorgen dat je bougie niet nat word ?

Of iets anders wat kan zorgen dat je bougie niet nat word ?

(Ik heb benzine 98)
 
Advertisement - register to remove this

Hoe heb je gestest dat de Vacuum werkt ?? neem aan door aan de Vacuum slang te zuigen .
Dat wil nog niet zeggen dat het Blok Vacuum zuigt.
 
Hoe heb je gestest dat de Vacuum werkt ?? neem aan door aan de Vacuum slang te zuigen .
Dat wil nog niet zeggen dat het Blok Vacuum zuigt.
Klopt heb aan de slang gezogen die werkt. dus als het blok geen vacuüm heeft waar kan het aan liggen ? als ik nieuwe voetpakking cilinderkop pakking cilinderdeksel pakking inlaatpakking kettingspanner pakking haal en erop doe.

Waar zou hij dan nog steeds vacuüm door kunnen verliezen kleppen? Nog iets anders ?
 
Klopt heb aan de slang gezogen die werkt. dus als het blok geen vacuüm heeft waar kan het aan liggen ?
Ik denk dat je een stap te ver bent met je vraag.
Test eerst eens of je blokje voldoende vacuum creert om je benzinekraantje te openen.
Dit doe je dus niet door aan het vacuumslangetje te zuigen maar het vacuumslangetje gewoon aangesloten te laten en de scooter te kicken of te e-starten.
Als er dan brandstof uit je slangetje bij de carburateur loopt heb je het vermeende probleem omtrent vacuum al getackeld en heb je voldoende vacuum.
 
Back
Top