Bougie vervangen probleem met scooter

stason

New Member
Hallo

ik was bezig met het demonteren van mijn bougie.Ik had een dopje 16 nodig special die had ik juist. tijdens het vervangen van de bougie brak de bougie door midden daarna had ik de bougie uitgeschroefd en haalde ik de 2 delen der uit.Ik was onderweg naar joop harmans en ik vroeg om nieuwe bougies hij zei wil je 8 of 7 dus ik dacht zo weetniet daarna vroeg hij hoe hard gaat je motor ik zei koude motor max 30 warme motor 40 daarna gaf hij mij een nummer 7. ik was bezig met monteren en de scooter starte goed en loopte ook goed alleen de scooter trekt niet op met de oude bougie trok de scooter sneller op en nu gaat de scooter max 27 en soms wel moeilijk naar de 30 en waneer ik volgas geef gaat het happeren en tijdens het happeren hoor ik geluid uit het motor zou het zijn dat ik het verkeerde bougie heb gemonteerd.

hopen voor een snelle hulp

Vespa S 4 tak snor
 
Advertisement - register to remove this

Als je bougie door midden breekt, dan heb je hem te strak aangedraait bij het monteren.. Of een of andere beunhaas heeft dat gedaan... Voor de rest het staat op de bougie zelf wat je nodig hebt.. Dus vind het vreemd dat je het niet wist wat je nodig had..
 
Back
Top