Bougie vervangen Jet Force

Jordyy91

Well-Known Member
Kheb een probleemke.
Ik heb een Peugeot Jet Force , maar de bougie heeft het begeven.
Weet iemand waar deze zit, want ik ken er echt niks van :p
Alvast bedankt.

Jordy..
 
Advertisement - register to remove this

Daar help je TS ook niet veel mee.

Je zou er bij moeten kunnen vanaf de onderkant of via de opening in de zijkant van de kap tussen je voeten. Er loopt een kabel waar een stekker op zit, die in een soort L hoek loopt. Die trek je los, en daar zit je bougie onder.
 
aan de voorkant van je motorblok (alu ding waar achterwiel aan vast zit) zit je cilinder (uitsteeksel aan motorblok) (verklaring motorblok kijk terug :p) en daar steekt een ding(de bougie) uit waar een kapje(bougiekapje) op zit haal dat kapje eraf dan neem je een bougie sleutel en draai naar links bougie komt los, draai de nieuwe bougie in het gat(rechtsom), doe het bougie kapje erop en dat is de wondere wereld van een bougie vervangen
 
WHAHAHAH, eg te grappig. Maar ik zou hem idd ook eerst naar de dealer brengen. Als je jetforce het niet meer doet ken het ook zijn dat je bougie kapje eraf lig. Dat gebeurt regelmatig bij een jetforce. Dan moet je ff tyrippie erom heen trekken.

En as je onder de scooter gaat ligge moet je je uitlaat volgen naar boven. Waar dat ding ophouwd is je cilinder. Als je dan een stukkie naar voren gaat voel je een pikkie. Is dit rubber zit je bougiekapje erop voel je geen rubber maar iets hards dan is het je bougie (is wit kan door stornt en andere dingen een beetje bruin zijn) en is je bougiekapje er dus af en loopt tie zoieso niet.

Maare suc6 ermee
 
Back
Top