Bougie raadsel?

Tefflar

Zenith LCDD project
Ik ben bezig mijn Speedfight 1 AC af te stellen. Ik heb een standaard 50cc, 12mm carburateur, Yasuni Z en mijn vario en luchtfilter zijn onbegrensd.

Ik probeer nu die "koffie met melk" bruine bougie kleur te krijgen maar dit lukt niet echt. De buitenste rand van de bougie is wel vrij donker bruin maar dat witte ding in het midden blijft wit :S

Ik ben nu steeds grotere sproeiers in mijn carburateur aan het proberen maar hij gaat er alleen maar slechter op lopen.
Met sproeier 72 liep hij erg goed, haalde 63km/u (echte kilometers) maar de bougie blijft in het midden dus heel erg wit.
Met sproeier 76 loopt hij zo'n 60km/u en heeft hij in het begin een flinke dip. De bougie kleur lijkt onverandert.

Is het normaal dat het midden van de bougie wit blijft?
Wat moet ik nu doen, toch naar een grotere sproeier gaan terwijl hij er alleen maar slechter van gaat lopen?
 
Advertisement - register to remove this

zet dan de luchtfilterprop er weer in en een 54 sproeier , wat er dus std in zit en ook icm een andere uitlaat goed moet lopen, ook de luchtstelschroef op 1,5 slag zetten.

de luchtfilterprop eruit halen heeft overigens ook geen nut...
 
Bougie is heb ik net vorige week gekocht, dus nieuw ja.
Wel een beetje vaag, ik probeerde juist lange stukken rijden te voorkomen omdat ik geen schade wilde aanrichten door met een te arm mengsel te rijden :)
 
Back
Top