Bougie kleur

Svennn

New Member
hallo ik heb een 70cc malossi speedfight ac ik heb nu sproeier 74 en hij stottert bog op het begin als hij warm is koud doet ir dat niet. Dut is de bougie kleur. En hoger in sproeier stottert ie nog harder.
 

Attachments

  • IMG_9848.jpeg
    IMG_9848.jpeg
    181.8 KB · Views: 16
  • IMG_9851.jpeg
    IMG_9851.jpeg
    132.1 KB · Views: 19
  • IMG_9852.jpeg
    IMG_9852.jpeg
    160.3 KB · Views: 18
  • IMG_9854.jpeg
    IMG_9854.jpeg
    166.8 KB · Views: 15
  • IMG_9850.jpeg
    IMG_9850.jpeg
    145.3 KB · Views: 15
Advertisement - register to remove this

Iets meer info graag betreft je setup, lijkt alsof hij kleiner moet met wat je nu omschrijft, kan ook zijn dat je je gasnaald moet laten zakken, sputtert hij continu, wegrijden, volgas, topsnelheid, halfgas etc etc.?? Iets meer info graag
 
Hoi bedankt voor je reactie! Het is een 70cc malossi, Yasuni R, 12.5 mm mezoly carb en standaard lucht filter. Ik rij niet echt lang op volgas want heb sinds gister de 70 eronder dus nog inrijden, maar hij stottert alleen net voor de powerband en daarna trekt ie wel mooi door. Had dus ook even het luchtfilter eraf gehaald en toen deed hij het even heel goed en trok heel hard maar even daarna was het weer slechter. En volgensmij kan ik toch geen gasbaald laten zakken met die mezoly carb?
 
Hoi bedankt voor je reactie! Het is een 70cc malossi, Yasuni R, 12.5 mm mezoly carb en standaard lucht filter. Ik rij niet echt lang op volgas want heb sinds gister de 70 eronder dus nog inrijden, maar hij stottert alleen net voor de powerband en daarna trekt ie wel mooi door. Had dus ook even het luchtfilter eraf gehaald en toen deed hij het even heel goed en trok heel hard maar even daarna was het weer slechter. En volgensmij kan ik toch geen gasbaald laten zakken met die mezoly carb?
Ik raad aan om een andere carburateur te halen. Is algemeen bekent dat namaak slecht af te stellen is.
 
Als ik je verhaal zo lees zou ik zeggen te rijk echter als ik de bougiekleur bekijk, vooral de derde foto, vind ik de bougie nogal grijs, te arm dus.
Ja dat komt door de flits denk ik, maar hij stottert voor de powerband dus dat betekent toch te rijk dan? Dus ik weet niet hoe ik verder moet. Ik heb maat 72, 70 en 68 besteld om toch even te expirimenteren, maar voor mijn geboel vind ik 72 ook te klein, maar hoger stotter enorm. Dus wat is het beste om te doen?
 
Back
Top