Bougie kleur

Choempie

Well-Known Member
Is dit een goede kleur voor mijn bougie / sproeier goede maat, ik heb nu maar 98 met onbegrensd luchtfilter origineel.

Setup:
Yamaha neos 1998
Dr70
17.5 @ 98
Yasuni r
Multivar
Rolletjes geen idee trekveren ook niet, staat wel goed.

Hij is dus opzich prima koffiebruin alleen vindt ik het net iets te licht, maar vindt ook dat ik er aal best grote sproeier in heb zitten. En aan de andere kant is hij meer zwart?

Wat denken jullie?

41D144BA-B4BB-4045-970E-E51A6A5D8E5E.jpeg5FA06E97-BE6F-4CB6-BA6A-CFE0E917DB50.jpeg
 
Advertisement - register to remove this

Kleur van de Bougie is slecht`s een indicatie van de afstelling , vaak is het beter dat de Bougie wat donkerder is , dan is het mengsel iets rijker terwijl die hetzelfde , als net zo goed loopt , en minder kans op een warmloper , let op ! de Zomer komt er ook aan , Scooter word ook warmer .
Mijn advies is ... beter iets te rijk , dan straks te arm ... scheelt een boel geld .

Daarom altijd afbouwen met Sproeier , van hoog naar laag , ipv anders om .
 
Kleur van de Bougie is slecht`s een indicatie van de afstelling , vaak is het beter dat de Bougie wat donkerder is , dan is het mengsel iets rijker terwijl die hetzelfde , als net zo goed loopt , en minder kans op een warmloper , let op ! de Zomer komt er ook aan , Scooter word ook warmer .
Mijn advies is ... beter iets te rijk , dan straks te arm ... scheelt een boel geld .

Daarom altijd afbouwen met Sproeier , van hoog naar laag , ipv anders om .
Heb wel het gevoel dat hij té rijk is. Hij hapert bij het stoplicht bij wegrijden. Ik ga gewoon wat sproeiers proberen en bestellen!
 
Kleur van de Bougie is slecht`s een indicatie van de afstelling , vaak is het beter dat de Bougie wat donkerder is , dan is het mengsel iets rijker terwijl die hetzelfde , als net zo goed loopt , en minder kans op een warmloper , let op ! de Zomer komt er ook aan , Scooter word ook warmer .
Mijn advies is ... beter iets te rijk , dan straks te arm ... scheelt een boel geld .

Daarom altijd afbouwen met Sproeier , van hoog naar laag , ipv anders om .

Kan prima met die sproeier rijden naar mijn idee. Een warmloper krijg je pas als de bougie echt grijs kleurt. Dat gebeurd echt niet bij deze kleur die je op de foto ziet. Te rijk betekend wel iets meer benzine toe laten en waarschijnlijk ook meer rook bij het koud weg rijden + eventuele benzine stank.
 
Back
Top