Bougie kleur

Roym98

Member
Hallo allen,

na een tijd afstellen ben ik tot deze kleur gekomen, wat zeggen jullie? misschien iets te wit? Bougie is overigens net nieuw.
zie foto

Groetjes
 

Attachments

  • 5C7B1A10-EFFB-495B-BBAA-CEE6FAED218A.jpeg
    5C7B1A10-EFFB-495B-BBAA-CEE6FAED218A.jpeg
    157.8 KB · Views: 35
Advertisement - register to remove this

Hoort koffiebruin te zijn.
Carburateur is inderdaad niet goed afgesteld.
Teveel lucht en te weinig benzine.
Wacht even de antwoorden van de kenners af, zij zullen je vast tips geven over het correct afstellen...
 
Hoort koffiebruin te zijn.
Carburateur is niet goed afgesteld.
Teveel lucht en te weinig benzine.
Wacht even de antwoorden van de kenners af, zij zullen je vast tips geven over het correct afstellen...
Ah oke, heb nu een sproeier 54. 1 maat groter en hij verzuipt. Dus dan zou het aan de lucht moeten liggen denk ik. Maar die staat 1,5 slag open.
 
Schrijf er even erbij met welke onderdelen je mee bezig bent. Anders word het glazenbol werk.

Ook even vermelden welke bougie je gebruikt. Een te warmte bougie kan ook rare afwijkingen geven.

Sproeier 54 vind ik zelf wel een beetje te klein voor een brom speedfight. Dat zijn waardes die op de snor versie word gebruikt.
 
Schrijf er even erbij met welke onderdelen je mee bezig bent. Anders word het glazenbol werk.

Ook even vermelden welke bougie je gebruikt. Een te warmte bougie kan ook rare afwijkingen geven.

Sproeier 54 vind ik zelf wel een beetje te klein voor een brom speedfight. Dat zijn waardes die op de snor versie word gebruikt.
Zal straks even naar de bougie kijken, het probleem qua sproeier: als ik er 56 in doe en start, loopt die wel, zodra ik gas geef valt die uit.

edit: zit een br7hs in.
 
Ik had hetzelfde met mn piaggio. Zit nu 86 in (in een 50cc, vraag me niet hoe) loopt na klooien met stationair en luchtschroef redelijk goed. Dus toch misschien kijken of hij met de stationair iets hoger en luchtschroef verder naar buiten draaien wat beter loopt
 
Ik had hetzelfde met mn piaggio. Zit nu 86 in (in een 50cc, vraag me niet hoe) loopt na klooien met stationair en luchtschroef redelijk goed. Dus toch misschien kijken of hij met de stationair iets hoger en luchtschroef verder naar buiten draaien wat beter loopt
Haha.. ben de hele ochtend al bezig, nu testen met sproeier 58, bougie was met 56 nog redelijk wit.
Post automatically merged:

Ik had hetzelfde met mn piaggio. Zit nu 86 in (in een 50cc, vraag me niet hoe) loopt na klooien met stationair en luchtschroef redelijk goed. Dus toch misschien kijken of hij met de stationair iets hoger en luchtschroef verder naar buiten draaien wat beter loopt
Hij loopt verder prima, helaas is mijn waterpomp stuk. Dus loopt die snel hoog in temp op. Kan dit de wittige bougie ook veroorzaken? Zit nu op sproeier 58.
 
Back
Top