Bougie kleur goed? + FOTO!

bjorn-aerox

Well-Known Member
Hoi,

kan iemand mij vertellen of de scooter genoeg benzine krijgt?
Hopelijk is de foto duidelijk genoeg. Want heb meerdere foto's maar niet elke foto laat zien hoe het er in het echt eruit ziet.

Alvast bedankt!
 

Attachments

  • IMAG0302.jpg
    IMAG0302.jpg
    878.2 KB · Views: 52
  • IMAG0303.jpg
    IMAG0303.jpg
    815.1 KB · Views: 50
Last edited:
Advertisement - register to remove this

We willen dat "rondje" in het midden zien, daar lees je het aan af, nit aan het schroefdraad.. ;)

Eentje met en eentje zonder flits dan is het wel duidelijk

ok had 't binnenste eerst op de foto gezet maar kreeg de kleur er voor geen meter op. Hierbij 2 fotos
 

Attachments

  • IMAG0306.jpg
    IMAG0306.jpg
    616.4 KB · Views: 85
  • IMAG0305.jpg
    IMAG0305.jpg
    606.1 KB · Views: 74
eerder veel te rijk...

maar hier is niks aan te zien , loopt de scooter wel goed?

verder , de scooter moet eerst een stuk gereden hebben , dan moet je na een stukje volgas rijden de scooter direct uit zetten , niet stationair laten lopen oid en dan pas de bougie bekijken , deze zou in het beste geval licht bruin moeten zijn , wit is niet goed en zwart ook niet , donkerbruin is niet erg maar kan beter.

maar eerst moet de scooter wel goed lopen anders kun je er niet van op aan..
 
als je een foto maakt met een fototoestel dan even flits uit zetten , en buiten in normaal daglicht een foto maken!

maar dan nog kunnen we niet 100% zeggen hoe het ervoor staat bij jou omdat kleur via een foto altijd wat afwijkt!
 
Hier de nieuwe foto's. Een foto is zonder flits en de andere met. Hoop dat de kleur duidelijk te zien is.
Scooter rijd nu overigens gewoon helemaal goed, alleen starten doet die af en toe niet lekker vandaar dat ik even wil weten of de benzine/lucht afstelling in orde is.
 

Attachments

  • IMAG0316.jpg
    IMAG0316.jpg
    660.1 KB · Views: 75
  • IMAG0318.jpg
    IMAG0318.jpg
    730.4 KB · Views: 71
Ok,. hij start nu ook stuk beter. Had een ander luchtfilter erop gezet. Bleek er een malossi element in te zitten. Vind die dingen maar troep, dus standaard erin gezet en doet het nu veel beter. Ik zal de choke sproeier ook schoonmaken want ik heb idd het idee dat er iets mis is met de choke. Had de choke zelf al gechecked die was prima.
 
het is gewoon onzin wat ze daar neerzetten! ik monteer ze vaker als vervanging voor de standaard , ik heb ze ook in mijn eigen Aerox , met gewoon dezelfde afstelling als met het std element en loopt exact net zo...

maar ook alle andere scooters waarbij ik dit heb gedaan heb ik nooit wat van gemerkt dat het anders liep..
 
Back
Top