Bougie in scooter gevallen

Jojoz

New Member
Hallo ik wou de bougie van mijn kymco vervangen maar heb de bougie laten vallen en krijg em er niet meer uit is dit een probleem
Of kan ik die daar zonder problemen laten
 

Attachments

  • 20221016_161048.jpg
    20221016_161048.jpg
    101.4 KB · Views: 23
  • 20221016_161055.jpg
    20221016_161055.jpg
    236.5 KB · Views: 23
  • 20221016_161049.jpg
    20221016_161049.jpg
    166.9 KB · Views: 23
Advertisement - register to remove this

Denk dat je het ventilator huis los moet maken en dan wat schudden denk ik..

Als je hem laat zitten, dan gaat je ventilator helemaal kapot.. Iemand heeft dit al eens gedaan .
 
Als je hem laat zitten, dan gaat je ventilator helemaal kapot.. Iemand heeft dit al eens gedaan .
Als dit alles was zou het nogal meevallen.
De bougie ligt dan op een bereikbare plaats waar je hem zo zou kunnen verwijderen en je koopt een nieuwe fan.
Maar als de bougie tussen je draaiende vliegwiel en het carter slaat, bij een hoger toerental, bestaat de kans dat er een stuk uit je carter breekt.
Ik heb al eens op één van de scooter fora hierover gelezen, wat dit verder heeft gedaan met de krukas weet ik niet meer.
 
Denk dat je het ventilator huis los moet maken en dan wat schudden denk ik..

Als je hem laat zitten, dan gaat je ventilator helemaal kapot.. Iemand heeft dit al eens gedaan .
Dank voor het advies het is inmiddels gelukt
Post automatically merged:

Als dit alles was zou het nogal meevallen.
De bougie ligt dan op een bereikbare plaats waar je hem zo zou kunnen verwijderen en je koopt een nieuwe fan.
Maar als de bougie tussen je draaiende vliegwiel en het carter slaat, bij een hoger toerental, bestaat de kans dat er een stuk uit je carter breekt.
Ik heb al eens op één van de scooter fora hierover gelezen, wat dit verder heeft gedaan met de krukas weet ik niet meer.
So dat moeten we niet hebben het is inmiddels gelukt de bougie is weggehaald dank voor de info
 
Back
Top