Het membraam is redelijk nieuwReviseer het Mem braam eens. Juiste plaatjes ... Filterbox mag kan niet nat worden
Ok ik zal eens mijn membraam bekijken, mijn carburateur is ook redelijk nieuw en heb em al uit elkaar gehaald om te kuisen en alles zag er wel goed uitKijk de werking van de vlotter/vlotternaald na, er mag geen vloeibare benzine in de cilinder komen.
Verder ook even controleren of de vacuumkraan geen benzine doorlaat terwijl de scooter uit staat.
Dus op 1 of andere manier krijgt de motor meer benzine dan hij goed kan verbranden en verzuipt.
En by the way, die bougies zijn niet defect maar dusdanig nat van de benzine/olie en vervuilt door koolstof partikels door de onvolledige verbranding zodat de bobinespanning zich een weg zoekt via die brandstof-, olie- en koolstoffilm die zich vormt op de isolator van de bougie en er dus geen vonk overslaat bij de elektrode.
Verder kijk of, zoals @Brute-Force hierboven reeds opmerkte, het membraan na, droog je luchtfilter en als dit vervuilt is maak dit schoon of beter nog vervangen.
Want als dit na of vervuilt is ontstaat er een te hoge onderdruk op de inlaat van je carb en krijg je terugslag van de benzine.
Je cilinder staat niet voor niets vol benzine, die benzine moet toch echt door de carburateur komen.mijn carburateur is ook redelijk nieuw en heb em al uit elkaar gehaald om te kuisen en alles zag er wel goed uit
Dan moet de vlotterpen de boel ten alle tijden afsluitenHeb je een vacuum gestuurde benzine kraan ? check dan ook eens of er geen benzine uit de vacuum leiding komt , die de kraan bedient .
als dat het geval is , is het membraam van de kraan lek
Als ik mijn benzine slang loskoppel en vervolgens kick komt er vrij weinig benzine uit en blijft het 5 seconden lopen maar echt weinigHeb je een vacuum gestuurde benzine kraan ? check dan ook eens of er geen benzine uit de vacuum leiding komt , die de kraan bedient .
als dat het geval is , is het membraam van de kraan lek
Je moet niet de benz leiding loskoppelen , maar de vacuum leiding van de kraan . Dit zit meestal aan de onderste aan sluiting van de kraan , en loopt , meestal naar het spruitstuk .Als ik mijn benzine slang loskoppel
Vertandings Olie ...Ik wist niet dat een 2 takt een oliecarter heeft.
Ik had niet begrepen dat het om een 2 takt ging. Dan heb je inderdaad geen oliecarter.Ik wist niet dat een 2 takt een oliecarter heeft.