Rimovanax
Active Member
Hi,
Ik had dus al een tijdje een nieuwe CDI & bobine genomen van top performance, alleen was had ik een ding over het hoofd gezien. Zelf had ik de handleiding eleven en daar stond in dat ik een bougie met een weerstand moest gebruiken. Dat wist ik al omdat mijn km teller anders uitvallen door de radio golven.
Nadat ik bij flitsnekmonteur was geweest had ik zelf een normale bougie meegegeven en de scooter liep veel beter Stationair. Ook geen misvuren the oren bij lage Toeren.
Toen ik erachter kwam dat ik een normale bougie mee had gegeven dacht ik: moet er meteen uit. Toen ik naar de bougie keek Was hij perfect ( witgrijs zonder olie rand verbrand alles kan beter dan zwart). Daarna keek ik op de bougie dop en zag daar 5K ohm op staan en toen snapt ik het.
Moet ik nu ee normale bougie gebruiken of een ontstoorde. Aangezien ik niet snapt waarom zo veel van mijn ontstoorde bougie kapot ginger of koolaanslag hadden.
Foto's
B9ES =wit
BR9EIX Zwart
Top performance bougie dop
Ik had dus al een tijdje een nieuwe CDI & bobine genomen van top performance, alleen was had ik een ding over het hoofd gezien. Zelf had ik de handleiding eleven en daar stond in dat ik een bougie met een weerstand moest gebruiken. Dat wist ik al omdat mijn km teller anders uitvallen door de radio golven.
Nadat ik bij flitsnekmonteur was geweest had ik zelf een normale bougie meegegeven en de scooter liep veel beter Stationair. Ook geen misvuren the oren bij lage Toeren.
Toen ik erachter kwam dat ik een normale bougie mee had gegeven dacht ik: moet er meteen uit. Toen ik naar de bougie keek Was hij perfect ( witgrijs zonder olie rand verbrand alles kan beter dan zwart). Daarna keek ik op de bougie dop en zag daar 5K ohm op staan en toen snapt ik het.
Moet ik nu ee normale bougie gebruiken of een ontstoorde. Aangezien ik niet snapt waarom zo veel van mijn ontstoorde bougie kapot ginger of koolaanslag hadden.
Foto's
B9ES =wit
BR9EIX Zwart
Top performance bougie dop