Boswachter met bon

Mdesign

Well-Known Member
Hej,
Ik heb vanmiddag voor het eerst een bon gehad, alleen van een boswachter. Maar hij schreef de bon uit maar hij gaf mij niet het copy mee. Ik reed namelijk op het voetpad in een park. 28 euro.
Nou is dit niet zo probleem maar kan ik hem pakken op het feit dat hij het copytje niet mee gaf?
Zo ja wat moet ik dan doen naar het bureau, of ergens anders naartoe want het was een soort boswachter.

Groetjes,
Mdesign

Advertisement - register to remove this

Hetis maar 28 euro ik zou dan nog niet eens de moeite doen om te kijken of je er iets tegen kent doen.

tis 60 piek weggegooid geld.. moet k tog voor werken hoor...

maar idd, zou het ook wel laten doen.. het is zeer lullig, daar dus niet meer rijden :P

Omdat hij zijn jeep ervoor gooide kon nergens meer heen en het was in een park dus niet echt veel ruimte om te vluchten over smalle paden.

aha, een achtervolging met een jeep in het park is verre van ideaal idd. Het klonk gewoon grappig ;)

tuurlijk kan je niks zeggen als je bonnetje nie gehad hebt haha
dan kan je hem net zo goed wegflikkeren en zeggen dat je niks gehad hebt :S

Ik las dit topic toevallig, mijn vraag: hoe kan je aan worden gehouden door een boswachter :#? Ook al heeft ie een jeep, je draaid 1 x om :? Kan een boswachter eigenlijk wel boetes uitdelen?

ja, dat kan ie prima.
Wij liepen een keer met familie gezellig over de Veluwe, komt er een jeep aan, boswachter stapt uit, en geeft ons boete omdat je er die maand niet mocht komen .... 8P

Back