Borgen, hoe en wat?

Er zijn inderdaad mensen die voor 1 dag hun scooter gaan borgen. Zal ook wel moeten, want als de dag licenties niet aan het reglement voldoen kunnen ze niet verzekerd worden. Het is niet anders...
Dat Marco dat soort uitspraken doet zonder met de sbo te overleggen is niet echt een verstandige move geweest.
 
Daarom nogmaals: !!
Is er buiten Wieger of Johan iemand die jou vraag heeft beantwoord, dan bestaat de kans gewoon dat de vraag niet juist is beantwoord (wat ik hier al een paar keer heb gezien). Vraag het dus aan de juiste persoon, en ga er niet zomaar vanuit dat iedereen het hier bij het juiste eind heeft. Niet reglementair betekent gewoon dat je gediskwalificeerd word of een eenmalige Officiele waarschuwing oploopt (een waarschuwing word bij een 2e keer een Diskwalificatie)
 
Er zijn inderdaad mensen die voor 1 dag hun scooter gaan borgen. Zal ook wel moeten, want als de dag licenties niet aan het reglement voldoen kunnen ze niet verzekerd worden. Het is niet anders...
Dat Marco dat soort uitspraken doet zonder met de sbo te overleggen is niet echt een verstandige move geweest.

Dat is natuurlijk niet helemaal eerlijk wat je hier zegt! Jij hebt niet gezien hoe het vorig jaar gegaan is en ik dit jaar ook met kenny hier een afspraken over had! Vorig jaar heb ik ook 15-20 daginschrijvingen gehad, en met kenny/tc was de afspraak gemaakt dat ze zo goed als mogelijk aan het regelement zouden voldoen, en dat er niet extreem streng zal worden gekeken naar daginschrijvingen (omdat het voor hun de eerste keer is op een sbo en nooit alles in 1 keer kunnen weten)

En hoe ga je dat bijvoorbeeld met die duitsers doen voor het regelement, gaat iemand alles in het duits vertalen hoe ze alles moeten doen?

Heb net met ilonka pm'ed over hoe en wat!

Grtz
 
Een dag inschrijving moet borgen. Ook de Duitsers moeten dat. Anders is het helaas pindakaas.

Maar laten we hier verder niet over gaan discussiëren in dit topic.
 
dus voor alle duidelijkheid moet een daginschrijving ook ALLES volgens het regelement worden geborgd en word er niet door de vingers gekeken? Oké, duidelijk genoeg voor mij, ik zal dan waarschijnlijk ter plekke moeten gaan borgen. Maar daar kunnen jullie ook niks aan doen, regels zijn regels. En die accepteer ik;)
 
Hoe wil je ook terplekke gaan borgen, moet je al optijd daar zijn om alle gaten nog te boren en weet ik wat omdat je anders te laat bent voor de keuring, je moet tenslotte wat over hebben voor aan een sprint te kunnen mee deelnemen.
 
Ik vind het zowiezo maar gekleuter hier,Iedereen die meedoet aan sbo of dagelijks op dit forum te zien is,weet wat er geborgd moet worden.En tuurlijk is het vrij onlogisch voor de gene die 1dag komen sprinten dat die ook alles geborgd moeten hebben,maar dat moet nou eenmaal voor je verzekering voor als je op je bek gaat oid.En ook over dat vriendjespolitiek bij de TC,dat kan zo zijn,maar stel je nou eens in een persoon van een keuringskerel,een goede vriend komt,en die moet je afkeuren omdat hij 1ijzerdraadje niet door een moer hebt ofso,dan zou jij als gene ook niet die gene afkeuren(vriendjespolitiek blijf je altijd houden) SO BE IT,het regelement staat al heeeeeeeel lang op internet,dus de sbo leden die nu nog zeiken over het borgen snap ik zowiezo niet.
Ook vind ik het een beetje jammer dat bijna iedereen op flowmotion ligt te zeike,en dan zeggen dat ie op sbo sprints veel vriendjes zal gaan maken.
Hij zegt tenminste waar het op staat,dat vind ik persoonlijk beter dan dat hij maar kontje gaat kruipen bij de bekendere van de sbo sprints.
Het is nu eenmaal duidelijk dat de vaste persoontjes meer mogen zeggen dan andere.
 
Nou mensen wat een gezeur om niks allemaal, binnen een half uurtje was ik klaar ermee.. en als de moeren geborgd zijn is toch extra veiligheid voor jezelf ook als je over straat knalt ermee? Weet je tenminste zeker dat niks losknalt:

Wat je nodig hebt:

6x 2mm boortjes
1x borgtang
1x half uur vrije tijd :+
1x Boormachine

Zo gepiept
 
Nou mensen wat een gezeur om niks allemaal, binnen een half uurtje was ik klaar ermee.. en als de moeren geborgd zijn is toch extra veiligheid voor jezelf ook als je over straat knalt ermee? Weet je tenminste zeker dat niks losknalt:

Wat je nodig hebt:

6x 2mm boortjes
1x borgtang
1x half uur vrije tijd :+
1x Boormachine

Zo gepiept

ijzerdraad is mss ook wel makkelijk :winner:
 
Nou mensen wat een gezeur om niks allemaal, binnen een half uurtje was ik klaar ermee.. en als de moeren geborgd zijn is toch extra veiligheid voor jezelf ook als je over straat knalt ermee? Weet je tenminste zeker dat niks losknalt:

Wat je nodig hebt:

6x 2mm boortjes
1x borgtang
1x half uur vrije tijd :+
1x Boormachine

Zo gepiept

en als je helemaal slim bent pak je een kolomboor.
dan kost het je geen 6 boortjes maar gewoon 1, dan maar een uur vrije tijd.
 
dus voor alle duidelijkheid moet een daginschrijving ook ALLES volgens het regelement worden geborgd en word er niet door de vingers gekeken? Oké, duidelijk genoeg voor mij, ik zal dan waarschijnlijk ter plekke moeten gaan borgen. Maar daar kunnen jullie ook niks aan doen, regels zijn regels. En die accepteer ik;)

Marco gaat kapitaal scoren aan borgdraad:rolleyes:

Maar voor de rest: Als je ALLES moet gaan borgen dan kun je het vergeten. Tenzij je met 10 man tegelijk bezig bent, maar ook dat gaat heel wat tijd in beslag nemen.
 
Morgen heb ik geen tijd, zaterdag middag heb ik pas na 2 uur tijd.
En aangezien mijnes ook nog afgesteld moet worden zal dat wel krap worden.

Dan trek je een uurtje minder uit voor afstellen. Je gaat toch ook niet daar nog je kappen polyesteren of weetikveel. Je weet zelf ook wel dat het niks wordt om het daar nog te doen..
 
Back
Top