boot GPS

b64

No one comes close
Hallo, ik was wat aan het opruimen en heb een GPS toestel gevonden, spijtig genoeg zonder handleiding.

Ik denk dat het voor op zee is.
Merk: KODEN
type: KGP-9 GPS NAVIGATOR

nu, ik ken nix van boten ofzo dus ik zou het toestel willen verkopen, maar ik heb echt geen flauw gedacht van wat zoiets waard is.

Kan er iemand een richtprijs geven, of een handleiding ?

alvast bedankt :)

foto:
DSC00006.jpg
 
Advertisement - register to remove this

mja, nieuw is ie idd niet :p

maar niemand een id hoeveel ik er kan van vragen ? of is dat ding echt hopeloos verouderd en niets meer waard ? :)
 
een nieuw model is ong. +300 euro......

wat jij daar heb is een (behoorlijk) oud model is denk ik ong. waard 50 a 60 euro;)

je kan hem ook zelf houden.....

als het goed is meet die wel perfect de snelheid waarmee je je verplaatst..... dus ook op je scooter.....!
altijd al willen weten hoe hard je nou echt rijd? check het met dat ding;)
 
@ngry-spy said:
een nieuw model is ong. +300 euro......

wat jij daar heb is een (behoorlijk) oud model is denk ik ong. waard 50 a 60 euro;)

je kan hem ook zelf houden.....

als het goed is meet die wel perfect de snelheid waarmee je je verplaatst..... dus ook op je scooter.....!
altijd al willen weten hoe hard je nou echt rijd? check het met dat ding;)
mja, maar er zat alleen een japanse handleiding bij, die ik ondertussen kwijt ben :rolleyes:

maar voor 50e hou ik em wel bij :)
 
@ngry-spy said:
een nieuw model is ong. +300 euro......

wat jij daar heb is een (behoorlijk) oud model is denk ik ong. waard 50 a 60 euro;)

je kan hem ook zelf houden.....

als het goed is meet die wel perfect de snelheid waarmee je je verplaatst..... dus ook op je scooter.....!
altijd al willen weten hoe hard je nou echt rijd? check het met dat ding;)

Je kan beter je snelheid mechanisch meten (aan je wiel ofzo) de verplaatsing via satellieten is nooit zo nauwkeurig... +ralf+
 
Karoshi said:
Je kan beter je snelheid mechanisch meten (aan je wiel ofzo) de verplaatsing via satellieten is nooit zo nauwkeurig... +ralf+

een btje gps verteld je precies met hoeveel km/knopen/mijlen per uur je je verplaatst.....
en die dingen zijn echt wel nauwkeurig hoor;)
 
ja maar dit ding werkt met coordinaten, niet met grafische maps oid ..

edit: oh snelheid bedoel je, k`ga vanmiddag eens checken of het zon beetje klopt
 
Back
Top