Poninibooster
BooSteRman
Hoi forum members ,
PROBLEEM:
sinds kort een prob met mijn mbk booster, start wel , maar bij gas geven valt ie uit, heel soms kan ik even gas geven, maar na 5 seonden valt ie weer dood.
Soms als ik even kan rijden, gaat ie ook hoog in toeren, als ik de gas los.
Ook als ik de volt uitmeet, op eender welke plus dan ook, schommelt die enorm van 3V naar 12v, zo hard dat mijn digitale km teller ervan doorslaat.
mbk booster nw model:
-70cc
-Leovince sp3 raceuitlaat
-dellorto 17,5mm
-luchtfilter origineel (begrenst, met pijpje er nog in)
-handchoke polini
-sproeier 95
Ik dacht direct aan valse lucht, of carbu probleem maar:
Dit heb ik allemaal reeds geprobeert/vernieuwd:
-nieuw spruitstuk
-nieuw membraam
-nieuw spanningsregelaar
-nieuwe startrelais
-nieuwe zuigerveren
-overal nieuwe pakkingen
-sproeiers, lucht afstelling (ik stel er regelmatig af, dus dit is het prob niet)
-nieuwe gaskabel
-nieuwe cdi
-nieuwe bougie/kabel
-nieuwe batterij
Gaskabel bijft niet hangen, valse lucht is gecheckt, en alles verniewd, carb is uitgekuist/geblazen,
Ik ben door mijn opties door, het enige dat ik mij nog kan inbeelden, zouden de krukaslagers zijn? maar kan dit zo een effect hebben?
of het is mijn gasnaald/schuif, al deed ie het meer dan een jaar wel goed, en dan inneens zo, zonder ik eigenlijk iets aangepast /veranderd heb.
ontsteking? kabelboom? gasnaald ? gasschuif?
Ik sta nu op het punt van hem volledig te strippen en nieuwe kabelboom te plaatsten, zou dit liever mijden, omdat het toch wat tijd zou in beslag nemen, en ik eigenlijk de booster nodig heb als vervoer
Iemand een idee wat het nog zou kunnen zijn ?
-
PROBLEEM:
sinds kort een prob met mijn mbk booster, start wel , maar bij gas geven valt ie uit, heel soms kan ik even gas geven, maar na 5 seonden valt ie weer dood.
Soms als ik even kan rijden, gaat ie ook hoog in toeren, als ik de gas los.
Ook als ik de volt uitmeet, op eender welke plus dan ook, schommelt die enorm van 3V naar 12v, zo hard dat mijn digitale km teller ervan doorslaat.
mbk booster nw model:
-70cc
-Leovince sp3 raceuitlaat
-dellorto 17,5mm
-luchtfilter origineel (begrenst, met pijpje er nog in)
-handchoke polini
-sproeier 95
Ik dacht direct aan valse lucht, of carbu probleem maar:
Dit heb ik allemaal reeds geprobeert/vernieuwd:
-nieuw spruitstuk
-nieuw membraam
-nieuw spanningsregelaar
-nieuwe startrelais
-nieuwe zuigerveren
-overal nieuwe pakkingen
-sproeiers, lucht afstelling (ik stel er regelmatig af, dus dit is het prob niet)
-nieuwe gaskabel
-nieuwe cdi
-nieuwe bougie/kabel
-nieuwe batterij
Gaskabel bijft niet hangen, valse lucht is gecheckt, en alles verniewd, carb is uitgekuist/geblazen,
Ik ben door mijn opties door, het enige dat ik mij nog kan inbeelden, zouden de krukaslagers zijn? maar kan dit zo een effect hebben?
of het is mijn gasnaald/schuif, al deed ie het meer dan een jaar wel goed, en dan inneens zo, zonder ik eigenlijk iets aangepast /veranderd heb.
ontsteking? kabelboom? gasnaald ? gasschuif?
Ik sta nu op het punt van hem volledig te strippen en nieuwe kabelboom te plaatsten, zou dit liever mijden, omdat het toch wat tijd zou in beslag nemen, en ik eigenlijk de booster nodig heb als vervoer
Iemand een idee wat het nog zou kunnen zijn ?
-